جمعه، 28 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » حماسه ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد

حماسه ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد

کد خبر: 4298

بوشهر- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: حماسه یوم الله ۹ دی، رویدادی مهم و بزرگ در حفظ و حراست از نظام اسلامی است که در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت شهرستان گناوه در فرمانداری شهرستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون حماسه ۹ دی اظهار داشت: این نشست جهت هماهنگی گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت که از سوم تا ۹ دی ماه بر اساس دستورالعمل دریافتی از کشور برگزار می‌شود با حضور دستگاه‌های مختلف تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: حماسه ۹ دی ماه ۸۸، رویدادی مهم و بزرگ در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حضور فراموش نشدنی مردم در آن ایام فصل جدیدی از بصیرت، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی در ایجاد کرد.

وی ادامه داد: این حرکت همانگونه که در فرمایشات رهبری تاکید شده که برخواسته از ایمان، اعتقاد و انگیزه کاملاً خدایی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

مردانی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در جریان فتنه ۸۸ پس از انتخابات در کشور با اردوکشی خیابانی برای حذف نظام و انقلاب برنامه ریزی کردند و با کلید واژه تقلب در انتخابات، اغتشاشاتی را در کشور ایجاد کردند که به توهین به مقدسات و شعائر اسلامی در نهایت به شکستن حرمت عاشورا و عزاداری امام حسین (ع) وصل شد اما حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در ۹ دی ماه این نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب و خنثی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه با اشاره به لزوم برنامه ریزی مناسب در برگزاری برنامه‌های هفته بصیرت امسال گفت: برنامه‌های هفته بصیرت فقط متعلق به شورای هماهنگی یا سپاه و بسیج نیست بلکه همه باید در این زمینه همکاری و در میدان حضور داشته باشند و بر اساس دستورالعمل دریافتی عمل کنند.

وی یادآور شد: امسال در هفته بصیرت و روز پیوند امت با ولایت با توجه به شرایط کشور باید همه دستگاه‌ها، ادارات و مسئولان و همه نیروهای انقلابی متعهد به نظام و انقلاب، وارد میدان شوند تا در این هفته با حرکتی منسجم و فراگیر همزمان با سراسر کشور، برنامه‌های مناسب برگزار کنیم.

وی گفت: در هفته بصیرت و گرامیداشت حماسه ۹ دی، طبق دستورالعمل ابلاغی بر گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، تبیین جایگاه ولایت به عنوان عمود خیمه انقلاب اسلامی، تبیین ریشه‌های فتنه و شیوه‌های دشمن شناسی، مشخص کردن کانون‌های خارجی فتنه، استفاده از این ایام برای تبیین فتنه‌های جدید و مشخص کردن نقشه‌های دشمنان برای جوانان و نوجوانان، بهره گیری حداکثری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فضاسازی تبلیغی و رسانه‌ای حول محور این دهه، اطلاع رسانی در خصوص برنامه‌ها و مراسم این هفته، آماده کردن فضای میادین، نصب بنر، حضور پررنگ سمن‌ها و هیأت‌های مذهبی و نشست‌های تخصصی و بصیرت افزایی تاکید شده است.

کد خبر 5655024

منبع: mehrnews-5655024

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید