دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » برنامه‌های هفته بصیرت در گناوه باشکوه برگزار شود

برنامه‌های هفته بصیرت در گناوه باشکوه برگزار شود

کد خبر: 4297

گناوه- فرماندار گناوه گفت: هفته بصیرت فقط مختص یک نهاد و دستگاه خاص نیست بلکه به همه دستگاه‌ها، ادارات و آحاد جامعه تعلق دارد و باید باشکوه هر چه تمام تر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: حماسه ۹ دی ماه ۸۸ سرآغاز فصلی جدید برای نظام جمهوری اسلامی رقم زد و پیام مهم آن اقتدار، قدرت، صلابت این نظام و ملت ایران بود.

فرماندار گناوه افزود: با خلق حماسه بزرگ یوم الله ۹ دی، فتنه پیچیده که دشمنان در سال ۸۸ ایجاد کردند خنثی شد و دشمنان بار دیگر شکست خوردند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب با حکمت و درایت و مدیریت آگاهانه، صحنه‌های مختلف انقلاب را به خوبی فرماندهی فرموده‌اند و در فتنه ۸۸ نیز توانستند آگاهانه و مدبرانه و با تکیه بر فضل الهی با حضور و بیداری و آگاهی ملت دلیر، با بصیرت و شجاع ایران کشتی انقلاب را به سلامت عبور دهد.

وی گفت: حماسه ۹ دی نشان داد که ملت ایران آگاه‌تر و بیدارتر و با بصیرت تر از هر زمان دیگر در کنار رهبری و ولایت و انقلاب و نظام اسلامی ایستاده است و تا پای جان از آن دفاع می‌کند.

وی گفت: ملت ایران در حماسه ۹ دی مشت محکم به دهان استکبار جهانی و یاوه گویان داخلی و خارجی زد و بار دیگر اقتدار و صلابت و حقانیت انقلاب اسلامی را به همه عالم و جهانیان نشان داد و بار دیگر بر ولایتمداری و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی مهر تأیید زد.

فرماندار گناوه بیان کرد: هفته بصیرت فقط مختص یک نهاد و دستگاه خاص نیست بلکه به همه دستگاه‌ها، ادارات و همه آحاد جامعه تعلق است و باید باشکوه هر چه تمام تر برگزار شود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌های شهرستان در دهه بصیرت از سخنران متفکر، آگاه و عالم و مجرب به خصوص در مدارس دعوت کنند و جلسه پرسش و پاسخ برگزار شود.

وی ادامه داد: تبلیغات اسلامی، هیئت‌های مذهبی، سمن‌ها، ادارات فرهنگی و اتاق اصناف باید برای برگزاری برنامه‌های هفته بصیرت برنامه ریزی مناسب انجام دهند.

برنامه‌های هفته بصیرت در گناوه باشکوه برگزار شود

وی تاکید کرد: حضور مسئولان و کارکنان ادارات در جلسات و برنامه‌ها مهم هفته بصیرت مهم و ضروری است.

فرماندار گناوه بیان کرد: در هفته بصیرت فضای شهر در گناوه و ریگ به نصب بنر و پرچم خلاصه نشود و شهرداری و شورا باید با برنامه ریزی مناسب با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط تدارک ببینند.

صفری خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی برای این هفته بصیرت برنامه پررنگ و مؤثر داشته باشند و از سخنران‌ها خوب استفاده شود.

وی گفت: مسابقات مختلف شعر و مطلب نویسی به خصوص در مدارس، استفاده از شبکه‌های مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، تولید محتوا، نصب بنر و اجرای برنامه‌های با محتوا در ادارات در هفته بصیرت مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: عملکردهای انقلاب اسلامی و دستگاه‌های مختلف در این هفته اطلاع رسانی و بیان و تبیین شود.

در این نشست دستگاه‌های مختلف برنامه‌ها و نظرات خود را برای برگزاری برنامه‌های هفته بصیرت در شهرستان بیان کردند.

برنامه‌های هفته بصیرت در گناوه باشکوه برگزار شود

کد خبر 5654914

منبع: mehrnews-5654914

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید