دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » افراد مهارت دیده در زندان‌ها از تسهیلات اشتغال بهره مند می شوند

افراد مهارت دیده در زندان‌ها از تسهیلات اشتغال بهره مند می شوند

کد خبر: 4263

ایلام-معاون استاندار ایلام گفت: افراد مهارت دیده در زندان‌ها از تسهیلات اشتغال بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار عباسی روز سه شنبه در مراسم آزادی تعدادی از زندانیان محکوم مالی نیازمند استان ایلام در زندان مرکزی ایلام اظهار کرد: چنانچه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل سهم خود را در تحقق و ایجاد اشتغال ایفا کنند، شاهد حضور کمرنگ مددجویان در زندان‌ها خواهیم بود.

وی اظهار کرد: افزایش مهارت آموزی و زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان در زندان و به طور همزمان توسعه زیرساخت‌های در زندان‌ها فرصت مناسبی برای حرفه آموزی ایجاد می‌کند تا بعد از خروج از زندان زمینه اشتغال آنان فراهم شود.

عباسی افزود: با پیگیری‌های بعمل آمده دوره‌های ویژه اشتغالزایی در زندان مرکزی ایلام فراهم شده و چنانچه مددجویان از دوره‌های مناسبی بهره مند شده باشند از ظرفیت‌های قانونی و از محل تسهیلات تبصره ۱۶ زمینه اشتغال برای آنان فراهم خواهد شد.

براساس این گزارش، در پایان این برنامه با اهدای لوحی از خدمات و حمایت‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام برای تقویت مهارت آموزی و اشتغال مددجویان زندان مرکزی ایلام تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است، در جریان این برنامه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مدیران عامل بانک‌های استان، از اقدامات و فعالیت‌های مختلف در مرکز حرفه آموزی و اشتغال زندان مرکزی ایلام بازدید کردند.

کد خبر 5654500

منبع: mehrnews-5654500

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید