پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی راهی مدارس هرمزگان شد

کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی راهی مدارس هرمزگان شد

کد خبر: 4123

بندرعباس - مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: در راستای توجه ویژه به ورزش و سلامت دانش آموزان؛کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی راهی مدارس هرمزگان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فخرالدین هاشمی پیش ازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقلام تهیه شده ورزشی شامل میله والیبال، دروازه فوتسال، میله بدمینتون و میز تنیس روی میز می باشد که امروز بین مدارس سراسر استان توزیع شد. تجهیزات ورزشی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان بین مدارس سراسر استان توزیع شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همچنین ابراز داشت: تقویت روحیه ورزشی و رعایت بهداشت یکی از برنامه‌های مهمی است که سند تحول بنیادین در تربیت زیستی و بدنی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته است.

هاشمی خاطرنشان کرد: این اقلام با هدف رعایت عدالت و رفاه حال دانش آموزان، ایجاد روحیه نشاط و خدمات رسانی هرچه گسترده تر به این افراد انجام می شود.

کامرانی نیز در این آیین ضمن قدردانی از ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس هرمزگان به جهت تامین اقلام ورزشی و بهداشتی برای مدارس استان اظهار کرد: بایستی در این حوزه ها در استان بیش از پیش کار شود ودر استعداد یابی ها بیشتر فعالیت انجام داد.

وی گفت: امیدواریم توزیع اقلام ورزشی بتواند در حوزه ورزش، استعدادیابی ها و کمک به جامعه ورزشی و جوانان تحولی عظیم ایجاد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان با بیان اینکه در حوزه های ورزشی دریایی بایستی بیشتر کار شود، افزود: نگاه استانداربه ورزش و آموزش و پرورش نگاه ویژه ای است، تمام توانمان را برای خدمت به جوانان گذاشته، برنامه های خوبی در حوزه آموزش و پرورش داریم.

کامرانی در پایان تصریح کرد: بایستی خودمان رابرای کارهای بزرگ در حوزه ورزش و آموزش و پرورش استان آماده کنیم و این کارها تنها با تلاش و کوشش برای آینده سازان این مرزو بوم اتفاق خواهد افتاد.

قویدل نیز در حاشیه آیین توزیع اقلام ورزشی و بهداشتی اظهارکرد: این توزیع در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین در استان بوده و حدود ۳۰ هزار قلم کالای بهداشتی و۲۵۰ قلم وسایل ورزشی در ۲۲ منطقه بین دانش آموزان توزیع می شود.

وی، با بیان اینکه در سراسر مناطق توزیع اقلام را داریم، افزود: در راستای توسعه عدالت آموزشی، مناطقی که کمبودهای بیشتری دارند را در اولویت قرار دادیم.

گفتنی است؛ اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱ سالن ورزشی ویژه دانش آموزان دختر و پسر در مدارس این استان را احداث کرده است و همچنین ساخت ۸ سالن ورزشی دیگر در فضاهای آموزشی این استان را در دست اجرا دارد.

کد خبر 5652819

منبع: mehrnews-5652819

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید