جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اتمام پروژه سیمان بیارجمند در اولویت استانداری سمنان است

اتمام پروژه سیمان بیارجمند در اولویت استانداری سمنان است

کد خبر: 4085

سمنان- استاندار سمنان با اشاره به پیگیری مصوبات و طرح های نیمه تمام در استان، گفت: اتمام پروژه سیمان بیارجمند یکی از اولویت‌های استانداری محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی شامگاه یکشنبه در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: پیگیری و تسریع در تحقق مصوبات عمرانی و اقتصادی سفر رئیس جمهور به استان، در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه اقدامات در حوزه پروژه‌های عمرانی سفر ریاست جمهوری به استان به خوبی پیش رفته است و شاهد اتفاقات خوبی هستیم، افزود: در بحث اعتبارات تسهیلات اقتصادی سفر نیز با همت بیشتر دستگاه‌های متولی امر، درصد تحقق تعهدها افزایش یابد.

استاندار سمنان همچنین گفت: در مقوله قطب دامپروری مهدی‌شهر، مطالعات انجام شده که به منظور تسریع در روند اجرایی و تحقق این مهم باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

هاشمی از اتمام پروژه کارخانه سیمان بیارجمند به مثابه یک اولویت نام برد و گفت: طی دیدار با ریاست جمهور بحث سیمان بیارجمند مطرح شد که از اولویت‌های ما در استان بوده و اقدامات به منظور بررسی و رسیدگی به آن با جدیت در حال انجام‌است.

وی افزود: بانک‌های عامل استان در حوزه تسهیلات تبصره ۱۶ نیز همچون تبصره ۱۸، اقدامات لازم را به صورت مطلوب به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت موجود، در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 5652686

منبع: mehrnews-5652686

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید