یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مدیریت واحد حمل و نقل رویکرد توسعه صادرات در استان سمنان است

مدیریت واحد حمل و نقل رویکرد توسعه صادرات در استان سمنان است

کد خبر: 4083

سمنان- معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه در این استان چهار رویکرد برای توسعه صادرات در نظر گرفته شده است، گفت: مدیریت واحد حمل و نقل یکی از این رویکردها است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صادقی شامگاه یکشنبه در کارگروه توسعه صادرات استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه مشکلات صادرکنندگان عمده استان در جلسات کارگروه توسعه صادرات همراه با سیاستگذاری کلی، در آینده بررسی و برطرف خواهد شد، تاکید کرد: هماهنگی و تعامل بین بخش خصوصی، صادرکنندگان و دستگاه‌های اجرایی باید تقویت شود.

وی افزود: اداره کل گمرک استان سمنان باید ماهانه گزارش جامع در خصوص صادرات را ارائه کند تا بتوانیم درباره خلاءها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در بحث ناوگان حمل و نقل باید از خود مالکی به سمت شرکت مالکی گام برداریم و بستر را از جاده به ریل تغییر دهیم، تاکید کرد: مدیریت واحد حمل و نقل، یکپارچه سازی قوانین، بهسازی و نوسازی ناوگان و هوشمندسازی جابجایی بار، در بحث ارتقا و توسعه صادرات چهار رویکرد جدی و قابل توجه است.

صادقی با بیان اینکه از ظرفیت ایرانیان مقیم خارج کشور باید در راستای انتقال دانش فنی و جذب سرمایه گذاری استفاده شود، ابراز داشت: فرصت‌های جدید صادراتی در استان باید بررسی و طرح‌های جامع و مدون در این خصوص اندیشیده شود.

کد خبر 5652682

منبع: mehrnews-5652682

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید