شنبه، 29 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » افتتاح فاز یک طرح الحاقی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد در دهه فجر

افتتاح فاز یک طرح الحاقی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد در دهه فجر

کد خبر: 3789

شهرکرد - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فاز یک طرح الحاقی بیمارستان هاجر(س) شهرکرد در دهه فجر امسال‌ افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی حیدری در حاشیه تجلیل از پرستاران بیمارستان هاجر (س) و بازدید از طرح الحاقی این بیمارستان با تبریک روز پرستار، اظهار داشت: پرستاران در ایام شیوع کرونا منشأ خدمات بزرگ به مردم استان بودند که این زحمات مجاهدانه جای تقدیر دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح الحاقی نیمه‌تمام توسعه بیمارستان هاجر شهرکرد، گفت: با بهره‌برداری از این طرح ۲۳۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان اضافه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سلامت مردم جزو اولویت‌های سیستم بهداشت و درمان و دولت سیزدهم است، عنوان کرد: بنابراین در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری اعتباری بالغ بر ۱,۴۰۰ میلیارد تومان به ۲۲ طرح نیمه‌تمام در حوزه بهداشت و درمان اختصاص یافته است. حیدری افزود: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه بهداشت و درمان کمک بزرگی به ارتقای خدمات در این حوزه می‌کند، فاز یک طرح الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد در دهه فجر سال‌جاری افتتاح خواهد شد، همچنین چند مرکز درمانی دیگر در استان تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با تزریق اعتباری که به پروژه‌های راکد و نیمه‌تمام در استان صورت گرفته است، بسیاری از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان در استان فعال شد. کد خبر 5645226

منبع: mehrnews-5645226

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید