دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » همکاری ارزشمند شرکت‌های بیمه در اردبیل

همکاری ارزشمند شرکت‌های بیمه در اردبیل

کد خبر: 3752

اردبیل- مدیر بیمه کارآفرین استان اردبیل گفت: همکاری بین شرکت‌های بیمه در استان اردبیل بسیار ارزشمند است و برای توسعه بیمه نیازمند رقابت سالم در بین بیمه‌های مختلف هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق طالب‌زاده عصر پنجشنبه در همایش گرامیداشت روز بیمه اظهار کرد: همکاری بین شرکت‌های بیمه در استان اردبیل بسیار ارزشمند است و برای توسعه بیمه نیازمند همکاری و رقابت سالم در بین بیمه‌های مختلف هستیم.

وی به فعالیت ۲۶ شعبه از ۲۰ شرکت بیمه مختلف در سطح استان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۵۶۰ نماینده رسمی حقیقی و حقوقی فعال بیمه در استان اردبیل علاوه بر بازاریاب‌ها و مشاوران وجود دارد که در سال گذشته ۷ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال خسارت در رشته‌های مختلف بیمه‌ای به اقشار مختلف جامعه، کسبه، بنگاه‌های اقتصادی و عموم مردم پرداخت کرده‌اند.

مدیر بیمه کارآفرین استان اردبیل با اشاره به سهم اندک حق بیمه تولیدی استان نسبت به جمعیت، افزود: سرانه حق بیمه سالانه هر اردبیلی رقمی معادل ۸ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال است و جزو پایین‌ترین سرانه‌های حق بیمه کشوری محسوب می‌شود.

طالب‌زاده خاطر نشان کرد: سهم استان از تولید ناخالص کشور متناسب با نسبت جمعیت ۱.۵ درصدی استان نبوده و با توجه به رابطه ضریب نفوذ بیمه که کسری از تولید ناخالص داخلی است، عملاً پایین بودن تولید ناخالص داخلی استان اردبیل موجب افزایش ضریب نفوذ بیمه به ۲ درصدی در استان شده است.

همکاری ارزشمند شرکت‌های بیمه در اردبیل

طالب‌زاده با بیان اینکه راه بهبود شاخص‌های بیمه‌ای استان افزایش تعداد شبکه فروش نیست، تصریح کرد: تنها راه برون رفت از این چالش توجه به کیفی سازی شبکه فروش و همچنین و توجه شبکه فروش در صدور با کیفیت بیمه نامه‌ها علی‌الخصوص کیفیت صدور بیمه در رشته بیمه‌های زندگی است.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های مؤثر بهبود عملکرد شبکه فروش استان در راستای افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان خبر داد و گفت: لازم است اهالی صنعت بیمه به رشد عملکرد و بهبود شاخص‌های بیمه‌ای در استان اهتمام ویژه داشته باشند.

مهرداد سیف الهی، نماینده منتخب و برتر شرکت بیمه کوثر نیز در این همایش با بیان اینکه شبکه فروش استان در ترویج فرهنگ بیمه‌ای نقش بسزایی دارند، افزود: کسب تجربه و نیز دانش فنی در رشته‌های اختصاصی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیمه گذاران آن حوزه مربوطه می‌تواند کمک مؤثری هم در گسترش فرهنگ بیمه و هم در بهبود عملکرد شبکه فروش داشته باشد.

همکاری ارزشمند شرکت‌های بیمه در اردبیل

وی توجه به افزایش دانش فنی را مهمترین عامل موفقیت خود عنوان کرد و گفت: برای بهبود عملکرد شبکه فروش تقاضا داریم مدیران سرپرستی شعب شرکت‌های بیمه به پتانسیل بانکی استان در وصول مطالبات و حمایت مالی و بانکی از نمایندگان در وصول حق بیمه‌ها توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، این همایش با مشارکت مرادی پسند، مدیر بیمه حافظ؛ میرزاپور، مدیر بیمه کوثر؛ اشرفیان، مدیر بیمه تعاون؛ کارکنان و کارشناسان شرکت‌های بیمه، نمایندگان و شبکه فروش منتخب و نیز تعدادی از نمایندگان حقوقی برتر استان از سایر شرکت‌ها و جمعی از کارشناسان ارزیاب خسارت، هیئت رئیسه نظام مهندسی و نیز وکلا و پزشکان معتمد همکار شرکت‌های بیمه در سالن همایش ساختمان بیمه کارآفرین برگزار شد و از شبکه فروش برتر هر شرکت با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5644719

منبع: mehrnews-5644719

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید