دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۳۸.۸ درصد اقتصاد استان زنجان مربوط به بخش صنعت است

۳۸.۸ درصد اقتصاد استان زنجان مربوط به بخش صنعت است

کد خبر: 3748

زنجان-استاندار زنجان گفت: ۳۸.۸ درصد اقتصاد استان مربوط به بخش صنعت است و سهم بخش معدن ۶۴ صدم درصد است که این مساله نیاز به توجه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی بعد از ظهر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، با اشاره به اینکه باید با تمام توان خود به فکر بزرگ‌تر کردن اقتصاد استان باشیم، گفت: رویکرد مدیریتی در استان از پروژه محوری و به برنامه محوری تغییر کرده است.

وی بیان داشت: اقتصاد نفتی از مسائل و مشکلات عمده کشور است و پروژه‌های تعریف شده در بستر این اقتصاد باعث شده همواره پروژه محور باشیم و به پروژه‌ها فکر کنیم.

استاندار زنجان گفت: امکان حرکت در بستر اقتصاد نفتی دیگر وجود ندارد و باید به ظرفیت‌ها و توان‌های دیگر همچون بخش خصوص و سرمایه گذاران فکر کنیم.

افشارچی تاکید کرد: ۳۸.۸ درصد اقتصاد استان مربوط به بخش صنعت است و سهم بخش معدن ۶۴ صدم درصد است که این مساله نیاز به توجه دارد.

وی به تدوین برنامه مشخص برای توسعه صنعتی استان اشاره کرد و گفت: در تدوین این برنامه منافع استان و مردم مدنظر بوده و محتوای آن طوری است که هر طیف و گرایشی مشکلی با آن نخواهد داشت.

استاندار زنجان یاد آورشد: حرکت برنامه محور اثرات خود را در چند سال آینده در توسعه استان نشان خواهد داد و باید بحث حیدری و نعمتی را کنار بگذاریم و به فکر مردم باشیم.

افشارچی افزود: لزوم تقویت نظارت مردم پایه، ارتقا جایگاه زنجان به قطب منطقه‌ای تجارت و ترانزیت، تکمیل زنجیره‌های ارزش، ایجاد فضای دوستی و همدلی بین سازمان صمت و فعالان حوزه صنعت، تسلط بر مشکلات این بخش توسط رئیس جدید مدیرکل سازمان صنعت؛ معدن و تجارت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5644639

منبع: mehrnews-5644639

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید