یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان هندبال راهبرد اساسی هیئت استانی باشد

بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان هندبال راهبرد اساسی هیئت استانی باشد

کد خبر: 3673

سنندج- مدیرکل ورزش و جوانان کردستان بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان هندبال را راهبرد اساسی برای پیشبرد اهداف هیئت استانی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولایی روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیئت هندبال کردستان در سنندج با اشاره به موفقیت هندبالیست‌های کردستان به ویژه بانوان در رده‌های ملی اظهار داشت: این موفقیت‌ها حاصل حمایت همه جانبه فدراسیون هندبال است که نگاه ویژه‌ای به کردستان دارد.

وی بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان هندبال را راهبرد اساسی برای پیشبرد اهداف این هیئت دانست و افزود: مهمترین مشکلی که تیم‌های برتر استان و تیم‌داران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، نبود حامی مالی است و اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی توان تأمین هزینه تیم‌ها را ندارد.

وی با بیان اینکه حضور در لیگ برتر کشور مستلزم حمایت مالی مناسب است، از صنایع بزرگ و واحدهای تولیدی کردستان انتقاد کرد و افزود: تاکنون همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا کمبود مالی مانع از حضور تیم‌های استان در لیگ‌های کشوری نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، این استان را سرشار از استعدادهای ناب ورزشی معرفی کرد و گفت: برای تأمین سلامت، نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه‌جانبه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی هستیم ولی تاکنون شاهد کمترین توجه بوده‌ایم و تیم‌داری با سرانه ناچیز ورزشی سالانه میسر نیست.

کد خبر 5644216

منبع: mehrnews-5644216

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید