جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تقویت هیئت های شهرستانی از اولویت های فدراسیون هندبال است

تقویت هیئت های شهرستانی از اولویت های فدراسیون هندبال است

کد خبر: 3671

سنندج- رئیس فدراسیون هندبال گفت: برنامه های توسعه ای هندبال به خوبی پیش می رود و تقویت نرم افزاری هیئت های شهرستانی از اولویت های این فدراسیون است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاکدل روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیئت هندبال کردستان در سنندج، اظهار داشت: خوشبختانه هندبال کردستان در مسیر توسعه قرار گرفته و این مدیون تلاش مدیران ورزش استان و تلاش اعضای هیئت است.

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل هندبال کردستان نبود حامیان مالی در بخش خصوصی است و باید مسئولین با همکاری بخش خصوصی به یاری ورزش بیایند، افزود: مدیریت ورزش استان دلسوزانه در خدمت ورزش استان به ویژه هندبال است و همواره پیگیر مشکلات این رشته و ورزشکاران آن بوده است.

وی اذعان کرد: یکی از مشکلات اساسی ورزش استان عدم حمایت بخش خصوصی از تیم‌های ورزشی و ورزشکاران است و این برای استانی که از لحاظ جمعیت ورزشکاران سازمان یافته در سطح بالایی در کشور قرار دارد مناسب نیست.

پاکدل ادامه داد: درخشش ورزشکاران کردستانی در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و ایستادن در رده هشتم نشان از استعدادهای درخشان این استان و تلاش مسئولین ورزش آن دارد.

رئیس فدراسیون هندبال افزود: امروزه ورزش به عنوان یکی از مهمترین عوامل ایجاد نشاط و دلگرمی مردم شناخته شده و باید از سوی مسئولین دولتی و بخش خصوصی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: زمان زیادی لازم است تا قهرمانان شایسته ای مانند نگین رحمانی و هانیه شاه ویسی از ورزشکاران برجسته استان کردستان ساخته شوند و مسئولین باید برای حفظ آنها تلاش کنند.

پاکدل به ضرورت حضور ورزشکاران و تیم‌های ورزشی استان‌ها در لیگ‌های کشوری اشاره کرد و اظهار داشت: اگرچه تیم داری و حمایت از باشگاه‌های ورزشی در لیگ‌های کشور جزو وظایف اداره کل ورزش و جوانان و هیئت استان نیست اما این امر برای توسعه و پیشرفت ورزش لازم است.

وی همچنین افزود: خوشبختانه به همت اداره کل ورزش و جوانان کردستان هیئت هندبال استان دارای خانه هندبال شده و این ظرفیت بسیار خوبی است.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: کردستان در زمینه وجود داوران و مربیان در سطح کشور سرآمد است و داوران و مربیان این استان می‌توانند به عرصه‌های فراملی نیز وارد شوند.

وی گفت: فدراسیون هندبال در بحث آموزش مربیان و داوران از لحاظ سخت افزاری و نیروی آموزش در کنار هیئت استان خواهد ایستاد و با تمام توان حمایت خواهد کرد.

پاکدل تصریح کرد: هیئت استان نیز باید در بحث استعدادیابی و حفظ استعدادها تمام تلاش خود را بکند و با فعال نمودن شهرستان‌ها از ظرفیت آنها نیز استفاده کند.

وی در پایان اظهار داشت: ارج نهادن به پیشکسوتان هندبال از سوی فدراسیون یکی از اصول مهم است و در هر استانی تلاش خواهیم کرد تا از پیشکسوتان آن استان تجلیل شود.

کد خبر 5644207

منبع: mehrnews-5644207

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید