دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » طرح جامع ترافیک کرمانشاه باید دائماً به روز رسانی شود

طرح جامع ترافیک کرمانشاه باید دائماً به روز رسانی شود

کد خبر: 3347

کرمانشاه- معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش ترافیک شهری در کرمانشاه، گفت: طرح جامع ترافیک کرمانشاه باید دائماً به روز رسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری ظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک استان کرمانشاه، اظهار کرد: مردم خواسته‌های منطقی و مناسبی در خصوص رفع مشکلات ترافیکی در شهر کرمانشاه دارند که باید با جدیت به دنبال رفع این معضل در کرمانشاه باشیم.

وی با تاکید بر به روزرسانی طرح جامع ترافیک شهر کرمانشاه، افزود: با توجه به اینکه با گسترش جامعه شهری مشکلات ترافیکی هم تغییر می‌کنند و برنامه‌های ترافیکی هم مختص زمان‌های مختلف نیستند بنابراین باید تلاش کنیم تا طرح جامع ترافیک کرمانشاه به صورت مستمر و دائم با توجه به شرایط روز جدید و به روزرسانی شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: دستگاه‌های ذیربط وظیفه دارند که با بحث‌های علمی و بر اساس دانش روز مسائل مربوط به ترافیک را دنبال کنند.

فخری با اشاره به حضور یکی از شهروندان کرمانشاهی در این جلسه و بیان مشکلات ترافیکی کرمانشاه، تاکید کرد: با توجه به اینکه شهروندان ارتباط مستقیمی با مسائل ترافیکی دارند از این رو می‌توانیم شنوای دغدغه‌ها و خواست‌های آنها باشیم و با کسب اطلاعات درست و صحیح تمام توان خود را با استفاده از روش‌های علمی برای رفع معضلات ترافیکی به کار بگیریم.

کد خبر 5641414

منبع: mehrnews-5641414

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید