دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اولویت خراسان شمالی تکمیل طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالا است

اولویت خراسان شمالی تکمیل طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالا است

کد خبر: 3311

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: اولویت استان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا است تا طی یک یا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح یک شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان فاروج اظهار داشت: کلنگ طرح‌های زیادی در سال‌های اخیر به زمین زده شده و اکنون ناتمام است از این رو بر اساس سیاست‌های دولت پیشنهاد ما بر این بود که پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی بالا تأمین اعتبار شود و تکمیل پروژه‌های بالای ۵۰ درصد در اولویت باشد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: تمرکز ما بر تکمیل پروژه‌هایی است که می‌توان در یک یا ۲ سال آتی تکمیل کرد و با بهره برداری از آن زیرساخت‌های استان و نیز اقتصاد این خطه از کشور توسعه یابد.

وی در ادامه به اهمیت مسائل فرهنگی در توسعه جامعه اشاره کرد و گفت: این خطه از کشور به عنوان رنگین کمان قومیت‌ها شناخته شده است و نقش مسائل فرهنگی در توسعه منطقه برجسته است.

حسین نژاد بیان کرد: دشمنان نظام به دنبال هدف قرار دادن مبانی فرهنگی ما هستند تا اعتماد مردم را نسبت به نظام کمرنگ کنند که باید بسیار هوشیارانه در این راستا حرکت کنیم.

حسین نژاد در ادامه بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام فرهنگی شهرستان فاروج تاکید کرد و افزود: پروژه عمرانی کتابخانه مرکزی تیتکانلو این شهرستان با ۱۵ میلیارد ریال در حال اجرا است و تکمیل این طرح نقش مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه منطقه ایجاد می‌کند.

استاندار خراسان شمالی دومین دور از سفرهای استانی خود را امروز با سفر به شهرستان فاروج آغاز کرد و از سالن ورزشی شهر تیتکانلو با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، استخر فاروج با ۱۵۰ میلیارد ریال، پروژه زمین چمن با ۲۵ میلیارد ریال و پروژه احداث مخزن آب شهر فاروج با ۱۲۰ میلیارد ریال بازدید کرد.

کد خبر 5641237

منبع: mehrnews-5641237

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید