یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان با مشارکت بخش خصوصی تکمیل شود

مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان با مشارکت بخش خصوصی تکمیل شود

کد خبر: 2961

اصفهان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: برای تکمیل و بهره برداری از اَبر پروژه مرکزهمایش‌های بین‌ المللی اصفهان می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی در سطح استانی و ملی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، امیررضا نقش در جریان بازدید از سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان، این پروژه را ابرپروژه عمرانی در استان دانست و اظهار داشت: نگاه به سالن اجلاس سران باید فراتر از استان باشد و ضروری است به تکمیل این پروژه رویکرد ملی و بین‌المللی داشت.

وی ادامه داد: متأسفانه بعد از گذشت ۱۰ سال از آغاز آن هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. در این راستا برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی در سطح استان و حتی در سطح ملی نیز استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان تصریح کرد: امکان ورود سرمایه‌گذار خارجی نیز در این پروژه وجود دارد، اما لازمه آن ایجاد هم‌افزایی بین مدیریت شهری، دولت و بخش خصوصی است.

نقش خاطرنشان کرد: باید برای پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان یک طرح کسب و کار دقیق همراه با مشاوره برندینگ تهیه شود تا زمینه جذب سرمایه گذار بخش خصوصی فراهم شود.

وی افزود: بهره‌برداری هر چه سریع‌تر پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، هدف نهایی همه مسئولان است، چراکه در صوت تحقق این مهم، پروژه به عنوان یک پیشران اقتصادی بسیار بزرگ برای استان تلقی می‌شود.
معاون اقتصادی استاندار اصفهان ادامه داد: استفاده حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی ابتدا برای تکمیل پروژه و سپس بهره‌برداری از آن مطابق با یک طرح کسب و کار مطلوب با حضور مشاورانی قوی برای ارائه یک طرح توجیهی اقتصادی لازمه ادامه مسیر است.

نقش اظهار کرد: در این راستا باید مشوق‌های خوبی در کنار پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان برای ورود بخش خصوصی در نظر گرفته شود.

کد خبر 5639595

منبع: mehrnews-5639595

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید