دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مسئولان ادارات گناوه به پدافند غیرعامل توجه ویژه‌ای داشته باشند

مسئولان ادارات گناوه به پدافند غیرعامل توجه ویژه‌ای داشته باشند

کد خبر: 2939

گناوه- فرماندار گناوه گفت: اعضای شورای اداری شهرستان گناوه در خصوص مسائل سخت افزاری و نرم افزاری پدافند غیرعامل دقت و توجه ویژه و لازم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری پنج شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج پرچمدار نهضت انقلاب اسلامی و امام راحل و امروز نیز در کنار ولایت و مقام معظم رهبری در دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن و ملت ایران ایستاده است.

فرماندار گناوه افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی برای همه جهان به ویژه کشور ما به ارمغان آورده است و یکی از این ارمغان‌های بزرگ و ارزشمند تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) بوده است.

وی گفت: امروز علمداران نهضت انقلاب اسلامی و اسلام ناب بسیجیان بی ادعا و بی نام و نشان و سربازان گمنام امام زمان هستند که از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و ملت ایران و اسلام دفاع می‌کنند.

رئیس شورای اداری گناوه گفت: در برهه کنونی برای ادامه راه انقلاب و رساندن پرچم نهضت اسلامی به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) باید همگی با روحیه و تفکر بسیجی و با بینش انقلابی این مسیر را مقتدرانه ادامه دهیم.

وی بیان کرد: خدمت صادقانه به مردم یکی از وظایف ما است و با این روحیه بسیجی باید هر چه بیشتر به مردم خدمت کرد.

مسئولان ادارات گناوه به پدافند غیرعامل توجه ویژه‌ای داشته باشند

فرماندار گناوه گفت: اگر امروز دشمن حربه‌ها و توطئه‌های مختلفی علیه انقلاب اسلامی طراحی کرده است از قدرت انقلاب اسلامی که مسیر و راه خود را شناخته و با صلابت ادامه می‌دهد آگاه است و از آن واهمه دارد.

وی خاطر نشان کرد: مردم متدین و انقلابی و وفادار و در خط نظام اسلامی و ولایت شهرستان گناوه همواره از نظام و انقلاب و ولایت پشتیبانی و حمایت کرده‌اند و تقدیم ۲۳۰ شهید در دوران دفاع مقدس از افتخارات و کارنامه درخشان آنها است و در همه برنامه‌ها و عرصه‌های انقلاب حضور پرشور و فعال دارند.

فرماندار گناوه با تاکید بر اهمیت پدافند غیر عامل گفت: دستورالعمل‌های طرح جامع پدافند غیرعامل بر اساس ابلاغ بومی سازی و در اختیار ادارات قرار می‌گیرد.

صفری افزود: اعضا شورای اداری شهرستان گناوه در خصوص مسائل سخت افزاری و نرم افزاری پدافند غیرعامل دقت و توجه ویژه و لازم داشته باشند.

وی گفت: مسئولان ادارات این شهرستان نسبت به خود مراقبتی و حفاظتی حوزه‌های کاری خود دقت و اهتمام جدی داشته و ایمن سازی لازم را داشته باشند.

کد خبر 5639513

منبع: mehrnews-5639513

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید