چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مقابل رقبای آسیایی با غیرت و جنگنده ظاهر می شویم

مقابل رقبای آسیایی با غیرت و جنگنده ظاهر می شویم

کد خبر: 2935

گرگان- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به سرمایه گذاری گسترده تیم‌های حاضر در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: مقابل رقبای آسیایی با غیرت و جنگنده بالایی ظاهر می‌شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران حاتمی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی شهرداری گرگان برابر کاله آمل در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرایط حضور در رقابت‌های آسیایی با میادین داخلی متفاوت است و کار سختی پیش رو بازیکنان و کادر فنی شهرداری گرگان در این رقابت‌ها وجود دارد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزود: در این رقابت‌ها، نماینده جمهوری اسلامی ایران هستیم لذا باید همه مسئولان به شهرداری گرگان کمک کنند تا بهترین نمایش را در این مسابقات داشته باشیم.

وی گفت: تعداد زیادی از بازیکنان تیم‌های لبنان، سوریه و عراق و سایر رقبا از بازیکنان خارجی تشکیل شده و لژیونرهای آمریکایی زیادی در تیم‌های رقیب حضور دارند؛ سرمایه گذاری تیم‌ها در کشورهای رقیب بسیار بالاتر از ایران است.

حاتمی بیان کرد: با تمام غیرت و جنگنده در این مسابقات ظاهر خواهیم شد و تلاش می کنیم تا نماینده شایسته ای برای جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات باشیم.

گفتنی است، تیم شهرداری گرگان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، شامگاه پنچ شنبه با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۳ کاله آمل را در گرگان شکست داد و همچنان صدر نشین لیگ باقی ماند.

شهرداری گرگان که عنوان قهرمانی فصل قبل رقابت‌ها را در کارنامه دارد امسال به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی حضور خواهد داشت.

کد خبر 5639499

منبع: mehrnews-5639499

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید