شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » شهرداری گرگان با پیروزی بر کاله آمل صدرنشینی خود را تثبیت کرد

شهرداری گرگان با پیروزی بر کاله آمل صدرنشینی خود را تثبیت کرد

کد خبر: 2934

گرگان- شهرداری گرگان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال موفق شد در یک دیدار خانگی با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۳ کاله آمل را شکست داده و همچنان صدرنشین مسابقات باقی بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان، عصر پنجشنبه میزبان رقابت تیم بسکتبال شهرداری گرگان و کاله آمل بود.

در این دیدار که از سری مسابقات هفته هشتم و بدون حضور تماشاگران برگزار شد، تیم گرگانی موفق شدند با نتیجه ۱۱۱ به ۱۰۳ آملی‌ها را با شکست بدرقه کنند.

تیم شهرداری گرگان در پایان هفته هشتم با انجام هشت بازی، هفت برد و یک باخت با مجموع ۱۵ امتیاز رتبه نخست لیگ را به خود اختصاص داد و آملی‌ها به رده سوم سقوط کردند.

شهرداری گرگان در هفته نهم در آبادان روز دوشنبه میهمان تیم پالایش نفت این شهر هستند.

گفتنی است، برخی منابع مدیریت شهری گرگان، اعتبار پیش بینی شده برای تکمیل کادر فنی و بازیکنان شهرداری گرگان در فصل جاری رقابت‌ها را بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از هفتم مهرماه با حضور ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت آغاز شده است.

شهرداری گرگان ستاره‌های گران قیمتی چون محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، رسول مظفری، سجاد پذیرفته و پری پتی آمریکایی را در ترکیب خود دارد.

کد خبر 5639491

منبع: mehrnews-5639491

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید