شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان فناور و توانمند در لرستان

ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان فناور و توانمند در لرستان

کد خبر: 2767

خرم‌آباد- معاون استاندار لرستان بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان فناور و توانمند در پارک علم و فناوری این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز چهارشنبه در اولین رویداد «تانا» یا «توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها»، در لرستان با اشاره به اینکه این رویداد یکی از بهترین رویدادهای استان است، اظهار داشت: این رویداد با هیچیک از برنامه‌ها و کارهای اقتصادی و عمرانی در استان قابل مقایسه نیست و می‌توان گفت آشتی بین علم و صنعت، کشاورزی، دامپروری و خدمات است و امیدواریم این آشتی دائمی باشد و بتوانیم از ظرفیت جوانان عزیز فارغ التحصیل دانشگاه‌ها در رونق اقتصادی استان در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی، عنوان کرد: دانشگاه باید رویکرد خوب را به سمت فارغ التحصیل کردن جوانان به گونه‌ای تغییر دهد که به جای انبوه جوانان فارغ التحصیل بیکار از دانشگاه‌ها، جوانان فناور و توانمند فارغ التحصیل به سمت پارک‌های علم و فناوری بیایند و با امکاناتی که پارک در اختیار آنها قرار می‌دهد راه نو، حرف نو و روش نو ایجاد کنند و به کمک جامعه بیایند.

معاون استاندار لرستان، افزود: استان لرستان علی رغم داشتن تنوع فرهنگی و قومیتی و شرایط اقلیمی مناسب؛ در وضعیت نامناسبی است و این وضعیت به این دلیل است که هم افزایی نکرده‌ایم و دانش به کمک تولید، خدمات و گردشگری نیامده است.

وی، گفت: ما امیدواریم، تلاش می‌کنیم و پیگیر هستیم این قدم خوبی که در مملکت با بیدار باش مقام معظم رهبری موج گرفته و شروع به حرکت نموده است، نگذاریم متوقف شود و بتوانیم اساسی و اصولی و با قدرت پیش برویم.

کد خبر 5638944

منبع: mehrnews-5638944

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید