دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بسیج سازندگی مازندران ۱۳۰۰ خانه امسال تحویل نیازمندان می دهد

بسیج سازندگی مازندران ۱۳۰۰ خانه امسال تحویل نیازمندان می دهد

کد خبر: 2675

آمل- فرمانده سپاه کربلا مازندران، از تحویل هزار و۳۰۰ خانه به نیازمندان استان در راستای تفاهم نامه با کمیته امدادامام خمینی (ره) تا پایان امسال خبر داد.

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه افتتاح همزمان خانه‌های ساخته شده توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان آمل به خبرنگار مهر گفت: بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران امسال برای ساخت ۱۳۰۰ خانه برای نیازمندان استان با کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم نامه دارد و متعهد به تحویل این خانه تا پایان امسال شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۰۰ خانه به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا در شهرها و روستاهای استان برای نیازمندان و افراد کم توان مالی ساخته و تحویل داده شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: بقیه واحدها نیز به تدریج با پیشرفت فیزیکی متفاوت در سطح استان در حال ساخت است که تلاش خواهیم کرد به موقع تحویل متقاضیان داده شود.

سردار مسلمی تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است هر وقت خانه‌ای برای نیازمندان بی سرپناه استان ساخته شده بدون تشریفات باید تحویل داده شود.

وی، یکی از کارکردهای مهم سپاه در بخش بسیج سازندگی، ساخت خانه برای محرومان استان است که در سال‌های اخیر خانه‌های زیادی تحویل نیازمندان شده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران یادآورشد، این اقدام‌ها در راستای طرح‌های محرومیت زدایی به همت بسیج است که به همین مناسبت طرح‌های محرومیت زدایی با ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، تعداد ۱۴ خانه برای نیازمندان آملی در روستاهای ساخته و تحویل آنها شده است.

سرهنگ عابدین داغمه چی افزود: برای ساخت وتجهیز این خانه‌ها بیش از ۱۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

کد خبر 5638502

منبع: mehrnews-5638502

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید