دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » سپاه نقش مهمی در برقراری آرامش و امنیت در جامعه دارد

سپاه نقش مهمی در برقراری آرامش و امنیت در جامعه دارد

کد خبر: 2580

زنجان-استاندار زنجان سپاه را ستون خیمه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: سپاه نقش مهمی در برقراری آرامش و امنیت در برهه های مختلف از جمله حوادث اخیر دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی روز سه شنبه در دیدار با سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان، ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از زحمات سپاه و بسیج در عرصه های مختلف به ویژه در اغتشاشات اخیر، با اشاره به اینکه، استان زنجان نسبت به سایر استان ها در موضوع حوادث اخیر، آرامتر است، افزود: این آرامش حاکم بر استان، ناشی از زحمات سپاه و سایر نیروهای نظامی و امنیتی از جمله نیروی انتظامی، بسیج و نیروهای امنیتی است.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره با اهمیت مسئله جهاد تبیین که مورد تاکید رهبری نیز است، اظهار داشت: بعد از آرام شدن فضای جامعه، باید به این موضوع مهم پرداخته شود.

افشارچی گفت: البته پرداختن به جهاد تبیین نباید فقط در حوزه ارائه عملکرد و پیشرفت های انجام شده باشد اگرچه تشریح دستاوردها و پیشرفت های حاصل هم بسیار حائز اهمیت است.

غرور ملت را به اسلام و استقلال پیوند دهیم

وی با بیان اینکه اصل مسئله این است که ما باید روایتگری از انقلاب اسلامی را به درستی انجام دهیم و غرور ملت را به اسلام و استقلال پیوند دهیم، تاکید کرد: بسیجی ها باید رواتگری ها را به گونه ای انجام دهند که غرور ملی را تکان بدهد.

استاندار زنجان گفت: اقدامات انجام شده در جمهوری اسلامی کم نیست و تبیین آنها می تواند در روشنگری اذهان نسبت به دستاوردهای ایجاد شده نقش موثری داشته باشد.

افشارچی با اشاره به اینکه گسترش دانشگاهها در ابعاد مختلف و مقایسه اجمالی آن با بعضی از کشور های همسایه تنها نمونه ای از گواه بر این ادعا است، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخارات زیادی در حوزه های مختلف از جمله در حوزه علوم پزشکی، بهداشت، بیمه درمانی، مراکز دانشگاهی و تحصیلات عالی، حوزه دانش بنیان و… داشته است که همه آنها در اوج تحریم اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه از این پس، حرکت رو به جلو باید بصورت گفتگو محور باشد تا مشکلات معیشت و اقتصاد نیز حل شود، تصریح کرد: در این صورت بسیاری از مشکلات نیز حل خواهد شد.

کد خبر 5637936

منبع: mehrnews-5637936

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید