شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » روستا بازارهای کرمانشاه تا پایان سال جاری به ۶ عدد می رسد

روستا بازارهای کرمانشاه تا پایان سال جاری به ۶ عدد می رسد

کد خبر: 2547

کرمانشاه- مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه گفت: روستا بازارهای کرمانشاه تا پایان سال جاری به ۶ عدد خواهد رسید.

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی روستا بازار در شهرستان‌های صحنه، پاوه و جوانرود دایر و محصولات را در غرفه‌های آن عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های روستا بازارها در استان کرمانشاه، افزود: روستا بازار شهرستان پاوه هم اکنون راه‌اندازی شده و وارد فاز ارائه محصولات شده و روستا بازار شهرستان کرمانشاه نیز با جانمایی‌های انجام شده و از طریق پیگیری‌ها در صورت آماده‌سازی‌های اولیه طی ماه آینده در مکان در نظر گرفته شده تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: روستا بازار واقع در شهرستان جوانرود که هم اکنون هفت غرفه فعال در عرضه محصولات دارد با برنامه‌ریزی‌ها در تلاش برای افزایش این تعداد به ۲۰ عدد هستیم.

صفایی با بیان اینکه روستا بازار شهرستان سنقروکلیایی در دست اقدام قرار دارد، خاطرنشان کرد: این روستا بازار که تاکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت داشته بر اساس برآوردهای انجام شده تا پایان سال‌جاری فعال و آماده ارائه محصولات خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری برای راه‌اندازی تعداد بیشتری از روستا بازارهای استان کرمانشاه، بیان کرد: با تکمیل روستا بازار شهرستان اسلام طی ۲ ماه آینده و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری تعداد روستا بازارهای فعال را به ۶ عدد برسانیم.

صفایی در پایان به نحوه فعالیت روستا بازارها اشاره کرد و گفت: این روستا بازارها برای حمایت از کشاورزان و کمک به اقتصاد آنها راه‌اندازی شده که محصولات مختلف بدون واسطه در این بازارها به دست مصرف کننده می‌رسد.‌

کد خبر 5637968

منبع: mehrnews-5637968

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید