جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » ایجاد آزمایشگاه مشترک پژوهشگاه رویان و وزارت آموزش و پرورش

ایجاد آزمایشگاه مشترک پژوهشگاه رویان و وزارت آموزش و پرورش

کد خبر: 2410

رئیس پژوهشگاه رویان گفت: با ایجاد آزمایشگاهی برای دانش‌آموزان، فرصت و زمینه‌ای فراهم می‌کنیم که دانش آموزان با سلول و کار در آزمایشگاه آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحسین شاهوردی در آئین تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت آموزش‌وپرورش و پژوهشگاه رویان ضمن قدردانی از نگاه مثبت وزیر آموزش‌وپرورش به پژوهشگاه رویان و حمایت‌های مجموعه وزارتخانه اظهار داشت: امیدوارم این نگاه مثبت، پاسخ شایسته‌ای از سوی مجموعه رویان به دنبال داشته باشد.

وی افزود: نگاه پژوهشگاه رویان امتداد یک فرهنگ کاری و حرفه‌ای است تا با همراهی آموزش‌وپرورش آینده روشنی برای کشورمان رقم بخورد.

شاهوردی با اشاره به اینکه پژوهشگاه رویان اقدامات و برنامه‌هایی برای آشنایی دانش‌آموزان با این عرصه مدنظر دارد، ادامه داد: یکی از برنامه‌ها این است که با ایجاد آزمایشگاهی برای دانش‌آموزان، فرصت و زمینه‌ای فراهم می‌کنیم که دانش آموزان با سلول و کار در آزمایشگاه آشنا شوند.

رئیس پژوهشگاه رویان تأکید کرد: به‌اندازه وسع خودمان حرکت می‌کنیم و امیدواریم با نگاه خوبی که در وزارت آموزش‌وپرورش دارد، جوانه‌ای که دررویان شکل‌گرفته است باقوت ادامه یابد و تقویت شود تا در مدارس و بین دانش‌آموزان تأثیرگذار باشد.

وی گفت: نسل جدید پزشکی به علوم پایه گره‌خورده است. امروز به‌واسطه عرصه‌هایی همچون سلول‌های بنیادی شاهد انقلاب دوم در دنیای پزشکی هستیم که البته این میدان، سربازان خاص و انسان‌های عاشق را می‌خواهد تا با همراهی افرادی که به‌صورت بالینی کار می‌کنند، بنیان‌گذار اتفاقات خوبی برای آینده این سرزمین باشند.

شاهوردی خاطرنشان کرد: این اتفاقات خوب باید از مدرسه آغاز شود و قطعاً همراهی مجموعه آموزش‌وپرورش در این مسیر بسیار مهم و ارزشمند است.

منبع: mehrnews-5636208

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید