پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » تکمیل پروژه خانه جوان تربت حیدریه پس از ۳ سال توقف از سرگرفته شد

تکمیل پروژه خانه جوان تربت حیدریه پس از ۳ سال توقف از سرگرفته شد

کد خبر: 2231

تربت حیدریه ـ رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم و گشایش ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مالی، تکمیل پروژه خانه جوان در این شهرستان پس از ۳ سال توقف از سرگرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید رضایی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه خانه جوان یکی از مطالبات جدی حوزه جوانان شهرستان است که مهرماه سال جاری با پیگیری دکتر زنگنه، نماینده مجلس شورای اسلامی با جذب و تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از سرگیری شد و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه افزود: مجموعه خانه جوان از پروژه‌های ملی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه است که کار ساخت آن سال ۱۳۹۶ با اعتبار ۶٫۵ میلیارد ریال آغاز و تا ابتدای سال ۹۸ به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسید اما کمبود اعتبارات مالی در ابتدای سال ۹۸ روند اجرای این پروژه را متوقف کرد.

وی تاکید کرد: این مجموعه شامل دفاتر مشاوره و سازمانهای مردم نهاد جوانان زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان و سالن جلسات و همایش به عنوان یک مجموعه کارآمد برای جوانان است که با راه اندازی آن می‌توان از ظرفیت‌های گوناگون بمنظور بسیج امکانات در راستای ساماندهی و پیگیری مطالبات جوانان استفاده کرد.

منبع: mehrnews-5633793

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید