یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » فاز اول بزرگراه شهید بروجردی ۲۲ بهمن به بهره برداری می‌رسد

فاز اول بزرگراه شهید بروجردی ۲۲ بهمن به بهره برداری می‌رسد

کد خبر: 2181

معاون فنی و عمرانی شهرداری گفت: فاز اول بزرگراه شهید بروجردی در ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید و فاز دوم این بزرگراه نیز سال آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به گزارشی از عملیات عمرانی پروژه یادگار امام (ره) گفت: ساخت ادامه پروژه یادگار امام (ره) در شاخه غربی به بزرگراه شهید بروجردی متصل می‌شود، به گونه‌ای که فرودگاه امام خمینی (ره) از طریق مسیر بزرگراهی و بدون چراغ قرمز یا موانع دیگر به فرودگاه مهرآباد متصل خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در قسمت سطحی بزرگراه‌های جدید، یک لایه آسفالت حذف و بتن جایگزین آن شده است، خاطرنشان کرد: استفاده از بتن در بزرگراه آزادگان به دلیل فرونشست‌ها، تجربه موفقی بود که بر همین اساس این تجربه را در ساخت بزرگراه شهید بروجردی دنبال کردیم.

وی با بیان اینکه قطعه اول بزرگراه شهید بروجردی در ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: قطعه دوم این بزرگراه نیز سال آینده افتتاح خواهد شد؛ چند معارض ملکی در طول مسیر وجود دارد که شهرداری منطقه ۱۸ در حال رفع آن است.

منبع: mehrnews-5632803

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید