دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری در ایران

برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری در ایران

کد خبر: 2083

پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی پس از گذشت سه سال تاب‌آوری کسب و کارهای صنعت گردشگری در مواجهه با بحران کرونا اقدام به برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی پس از گذشت سه سال تاب‌آوری کسب و کارهای صنعت گردشگری در مواجهه با بحران کرونا اقدام به برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری کرده است.

اهداف سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری در ایران، ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌های حوزه گردشگری، تشویق بنگاه‌ها برای شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود و اجرای پروژه‌های بهبود، ایجاد فضای مثبت، توأم با خلاقیت و نوآوری و تبادل تجربیات موفق بنگاه‌های گردشگری، ارج نهادن به کارکنان سازمان‌های متعالی و بهره‌ور صنعت گردشگری و به رسمیت شناختن بهترین سازمان‌ها اعم از خصوصی، دولتی یا غیر انتفاعی در زمینه گردشگری عنوان شده است.

برگزاری این جایزه با بهره‌گیری از مدل‌های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمان‌های گردشگری ایجاد می‌کند تا پیشرفت‌ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه‌گیری کنند.

مراسم اختتامیه این برنامه و اهدا جوایز به شرکت کنندگان در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت پارک ملی علوم ، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به آدرس iccip.ir مراجعه کنند.

منبع: mehrnews-5631086

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید