یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » ورود سامانه بارشی به اصفهان از امشب/ بارش‌ها تا یکشنبه ادامه دارد

ورود سامانه بارشی به اصفهان از امشب/ بارش‌ها تا یکشنبه ادامه دارد

کد خبر: 1988

  کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی از شامگاه امروز و فعالیت آن در بیشتر مناطق استان تا روز یکشنبه ۲۲ آبان خبرداد.

رخدادشهر: ابراهیم هنرمند با بیان اینکه سامانه ناپایدار بارشی از شامگاه امروز وارد استان می‌شود، اظهار داشت: فعالیت این سامانه از فردا جمعه در مناطق غرب استان آغاز می‌شود و روز شنبه نیز در نیمه شمالی استان ادامه خواهد یافت‌.

وی به فعال بودن این سامانه بارشی در سطح استان تا روز یکشنبه (۲۲ آبان) اشاره کرد و افزود: بارش باران در شهر اصفهان را از بعد از ظهر جمعه انتظار داریم که به صورت رگبارهای پراکنده تا بامداد و صبح شنبه ادامه می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان بارش برف دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: بارش‌های پیش رو در غرب، شمال و جنوب استان مطلوب و در سایر مناطق از شدت کمتری برخوردار است.

هنرمند با بیان اینکه از جمعه تا یکشنبه شرایط ابرناکی در آسمان استان خواهیم داشت، اضافه کرد: احتمال مه آلودگی، وقوع رعد و برق، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد محورهای مواصلاتی نیمه جنوبی استان وجود دارد.

مهر نوشت، وی با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش دارد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و فرودگاه اصفهان با دمای ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
هواشناسی, بارش باران
دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید