سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » آبرسانی به 83 روستا در قالب «نذر آب5» توسط هلال احمر

آبرسانی به 83 روستا در قالب «نذر آب5» توسط هلال احمر

کد خبر: 2000

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون به 83 روستای کشور و در قالب طرح ملی نذر آب 5 آبرسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی در حاشیه افتتاح طرح نذر آب ۵، در روستای خلیفه قشلاق شهرستان خدابنده در استان زنجان گفت: امسال برای پنجمین سال متوالی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر نسبت به اجرای طرح نذر آب ۵ اقدام کرد.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته در چهار استان جنوبی کشور طرح نذر آب را اجرا کردیم، این در حالی است که با توجه به گستردگی تنش آبی و تقارن امسال با صد سالگی تأسیس جمعیت هلال احمر، این طرح در ۱۰۰ روستا و در همه استان‌های کشور در حال اجراست.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر افزود: طرح نذر آب ۵، در استان زنجان نیز در ۲ روستای قره ولی و خلیفه قشلاق شهرستان خدابنده انجام می‌شود.

سلیمی با اشاره به ارائه خدمات در این دو روستا افزود: تاکنون آبرسانی به ۸۳ روستای کشور در قالب طرح ملی نذر آب ۵ اجرا شده است و تا پایان آبان‌ماه اجرای طرح ادامه دارد.

این مقام مسئول گفت: در روستاهای قره ولی و خلیفه قشلاق شهرستان خدابنده دستگاه‌های تصفیه آب با ظرفیت تصفیه ۱۰ هزار لیتر آب آشامیدنی در شبانه روز نصب شد.

وی اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت اهالی این روستاها ۵۳۰۰ متر لوله کشی آب آشامیدنی تا درب منازل مسکونی در روستاهای خلیفه قشلاق در دست اجراست.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، ارزش ریالی این خدمات در سطح کشور در قالب طرح ملی نذر آب را بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال بیان کرد.

منبع: mehrnews-5629878

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید