سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » دنیا درگیر جنگ روایت‌ها است/ باید روایتگر افتخارآفرینی‌ها باشیم

اسماعیلی: 

دنیا درگیر جنگ روایت‌ها است/ باید روایتگر افتخارآفرینی‌ها باشیم

کد خبر: 1953

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «ما باید روایتگر افتخارآفرینی‌ها و عظمت‌ها باشیم» ، گفت: امروز دنیا درگیر جنگ روایت‌ها است و جوانان ایران زمین کمتر درباره عظمت‌های ایران شنیده‌اند.

رخدادشهر:  محمدمهدی اسماعیلی روز یکشنبه در آیین بزرگداشت یکصدمین سال انتشار مجله صف ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش مثال یک بازوی توانا برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی و اوامر فرماندهی معظم کل قوا است، اظهار داشت: کتاب قطور افتخارات ارتش صفحات بی شماری دارد که تمام این صفحات آکنده از شجاعت، ایثار، بزرگواری، دلاوری، دانش، عقلانیت و تجربه است.

وی با بیان اینکه همه حوزه‌های متعالی توسعه یک جامعه پیشرفته در ارتش یک جا جمع کرده است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز مملو از جوانان برومند و افسران دلیر و امرای سرافراز است که در همه بخش‌ها در کنار امام و امت هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با گرامیداشت یاد شهدای شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس چون شهید بابایی و آبشناسان، گفت: چرا ما نسبت به بزرگان ارتش در دوران دفاع مقدس کم توفیق بودیم؟ من در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاران را در بخش‌های مختلف سینما، تئاتر، موسیقی، کتاب و .. مکلف کردم تا بخش مهمی از کارشان را در روایتگری از حماسه‌آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دهند.

اسماعیلی ادامه داد: ما باید روایتگر افتخارآفرینی‌ها و عظمت‌ها باشیم؛ امروز دنیا درگیر جنگ روایت‌ها است، جوانان ایران زمین کمتر درباره عظمت‌های ایران شنیده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر امروز می‌بینیم در اثر جنگ رسانه‌ای دشمن، اندکی از نوجوانان ما دچار غفلت شدند و قلیلی از جوانان ما دچار اشتباه شدند، حتما کار اصلی در حوزه فرهنگ است. ما نیازی به اغراق و غلو نداریم، فقط باید بتوانیم روایت واقعیت‌ها را داشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه امروز دشمن با همه قوا و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات رسانه‌ای و اتاق فکر صهیونیستی و پول‌های ارتجاع در حال عملیات علیه آرامش و امید مردم ایران است، اظهار داشت: آنها دارند می‌بینند مردم، دولت و نظام اسلامی در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی هستند؛ نزاع آنها برای جلوگیری از تحقق این قدرت بزرگ و جدید جهانی است و به همین دلیل است که با همه سازوکارشان به جنگ رسانه‌ای ما آمده‌اند.

ایرنا نوشت، اسماعیلی با بیان اینکه باید به حوزه رسانه و عملیات‌های افندی و پدافندی در این حوزه کاملا واقف و دارای تدبیر باشیم، عنوان کرد: اینکه پیشینیان ما صد سال پیش در ارتش یک رسانه بعنوان محور اطلاع‌رسانی انتخاب کرده‌اند ناشی از دوراندیشی و تدبیرشان است که باید آنها را تشویق کرد. به جز اندکی از رسانه‌ها و نشریات ما هیچ نشریه‌ای را به این قدمت و تدام در انتشار نداریم.

وی در پایان تاکید کرد: انشالله ارتش با قوت و قدرت ماموریت‌های محوله را انجام خواهد داد و افتخارآفرینی خواهد کرد و روز به روز شاهد این افتخارآفرینی‌ها بعنوان یک بازوی توانا و لشگریان خدا خواهیم بود.

انتهای پیام/

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید