جمعه، 31 فروردین 1403
رخدادشهر » جامعه » فوت ۴ بیمار مبتلا به کرونا/ شناسایی ۴۰ مورد جدید

فوت ۴ بیمار مبتلا به کرونا/ شناسایی ۴۰ مورد جدید

کد خبر: 1937

 براساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع بیماران فوت شده تاکنون به ۱۴۴هزار و ۵۸۷ رسید.

رخدادشهر: به گزارش وبدا، از دیروز تا امروز -  ۱۳ آبان ۱۴۰۱  - و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۰ بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۲۰ نفر از آنها در مراکز درمانی بستری شدند.

طبق این آمار مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۲ نفر رسیده و تاکنون ۷ میلیون ۳۳۲ هزار و۶۵۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

اکنون ۱۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت هستند و تاکنون ۵۴ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۵۲۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حوزه واکسیناسیون علیه ویروس کرونا نیز بر اساس آمار وزارت بهداشت، تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۶۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۸۶۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۲۲۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۵۴۸ دُز رسیده است.

در حال حاضر ۳ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۱۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش ایرنا، روزهای هشتم و یازدهم آبان ماه روز بدون فوتی ناشی از ویروس کرونا در کشور ثبت شد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
کرونا, وزارت بهداشت
دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید