دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » حق اعتراض در کشور باید به رسمیت شناخته شود/ مسئولان صدای معترضان را بشنوند و خسارتی به آنها وارد نکنند

حق اعتراض در کشور باید به رسمیت شناخته شود/ مسئولان صدای معترضان را بشنوند و خسارتی به آنها وارد نکنند

کد خبر: 1819

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حق اعتراض در کشور باید به رسمیت شناخته شود گفت:لازم است دولت آیین نامه مربوط به برگزاری تجمعات را تدوین کند.

رخدادشهر: حجت الاسلام سید سلمان ذاکر با بیان اینکه اعتراض نشانگر بیداری،بصیرت،هوشمندی و نظارت مردم بر عملکرد مسئولان و کارگزاران نظام است گفت: حق اعتراض در کشور باید به رسمیت شناخته شود.

ذاکر با اشاره به اینکه،اعتراض یک فرصت است نه تهدید و ما باید اعتراض در کشور را غنیمت بدانیم گفت: قانون اساسی مجوز برگزاری اعتراضات را داده است و قطعا مردم‌به‌خصوص‌جوانان،دانشجویان،بانوان، کارگران و کارمندان به شرط دریافت مجوز از وزارت کشور  حق اعتراض دارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اصل موضوع برگزاری تجمعات در قانون اساسی کشور آمده است بنابراین دولت باید برای نحوه برگزاری تجمعات ،زمان،مکان،و شعارهایی که در تجمعات باید داده شود ورود کرده و برنامه ای تدوین کند.

وی با بیان اینکه در  اعتراض ها نباید به اموال مردم و معترضان خسارتی وارد شود گفت:مسئولان باید صدای معترضان و انتقادات  را شنیده و در عملکردشان پیاده کنند.

ایلنا نوشت، ذاکر افزود: دولت باید زمینه برگزاری اعتراضات را از طریق آیین نامه برگزاری اعتراضات فراهم آورده و در دادن مجوز برگزاری تجمعات اعتراضی سخت گیری نداشته باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در اعتراضات هم نباید شعارهای هنجار شکن و بر خلاف ارزش ها، امنیت و حجاب داده شود.

 

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید