جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » نگاه کارشناسی عمیق، لازمه توسعه زیربنایی استان است

استاندار اصفهان:

نگاه کارشناسی عمیق، لازمه توسعه زیربنایی استان است

کد خبر: 1750

 استاندار اصفهان گفت: نگاه کارشناسی عمیق، لازمه توسعه زیربنایی استان است، بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید با بررسی همه جانبه موضوعات برای حل مشکلات اقدام کنند.

رخدادشهر: سیدرضا مرتضوی، روز سه شنبه در کارگروه زیربنایی استان در محل استانداری اصفهان افزود: اِشراف کامل به اطلاعات و آمار و ارقام نیاز اساسی برای تصمیم گیری و پیشبرد اهداف است، لذا متناسب با کارگروه‌های کلان استانی باید برای مسائل مختلف کارگروه های محدودتر با حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار شود.

وی ادامه داد: به اصطلاح نباید در تاریکی تصمیم گیری کرد و با دقت نظر بیشتر در وضعیت طرح‌ها و پروژه‌ها باید برای اجرا یا اجرا نشدن آنها تصمیم گرفت.

استاندار اصفهان اضافه کرد: اساس تشکیل جلساتی مانند کارگروه زیربنایی استان، توسعه، رفع مشکلات و کمک به اشتغال‌زایی است در غیر این صورت برگزاری چنین برنامه‌هایی بی معنا خواهد بود.

مرتضوی با تاکید بر حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در استان اصفهان خاطرنشان کرد: این امر باید سبب شود که صنعتگران و فعالان اقتصادی توان رقابت با رقیبان دیگر مناطق کشور را داشته باشند.

ایرنا نوشت، وی با اشاره به اهمیت رونق اقتصادی در شرایط فعلی ادامه داد: همه باید کمک کنند که تولیدکنندگان بخش خصوصی از چرخه تولید و کار خارج نشوند، بنابراین آسان‌سازی امور آنها ضروریست.

استاندار اصفهان اظهارداشت: تثبیت وضعیت موجود نیاز بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی است و در پی آن باید به موارد دیگر نظیر توسعه با در نظر گرفتن تمام مراتب قانونی، اقدام شود.

انتهای پیام/


دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید