شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب استان یزد تصویب شد

معاون رییس جمهور:

۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب استان یزد تصویب شد

کد خبر: 1739

معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی با اشاره به پیگیری مداوم و جهادی استاندار یزد در خصوص تامین آب استان گفت: در این زمینه ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب شده است.

رخدادشهر: میثم لطیفی روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: استاندار جوان یزد،‌ انقلابی و پر انگیزه است و همیشه در خصوص تامین آب‌ این استان  جهادی دفاع می کنند، که تصویب مبلغ یاد شده برای تامین آب استان اقدام ارزشمندی است چرا که دشمن بسیار خوف دارد که مشکلات کشور رفع شود و وظیفه ما است که مشکلات مردم را پیگیری و رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با روحیه جهادی اراده کرده است تا مشکلات مردم را حل کند اظهار کرد: رییس جمهور تاکید دارند، دشمنی دشمن انگیزه ما را باید برای خدمت به مردم افزایش دهد.

معاون رییس جمهور در این دیدار با تاکید بر اینکه نباید نسبت به خانواده غفلت شود خاطرنشان کرد: خانواده محوری‌، عدالت و تحول در اولویت امور دولت سیزدهم قرار دارد.

وی افزود: شهید مطهری در کتب خود تاکید دارد که تربیت از خانواده نشات می‌گیرد و هر اتفاقی در جامعه رخ دهد، خانواده می‌تواند فرد را حفظ کند.

لطیفی خاطرنشان کرد: مسجد و منبر رسانه شیعه است و خوشبختانه در استان یزد چراغ آن پرفروغ است ،ارتباط با علما و در محضر عالم بودن، جامعه را بیمه می کند و باید این فاصله در دولت سیزدهم کمتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه یزد هم در این دیدار، خدمت به مردم را کاری بزرگ و مسئولیتی سنگین دانست و گفت: نظام امروز نیاز به ارتقای کیفی و رشد بیشتر اجتماعی دارد. چرا که نظام مدیریتی و کارمندی ما برای سال‌های گذشته است و امروزه با توجه به شرایط روز نیاز به ارتقا دارد و مدیران دولت باید این مشکل را با کمک مردم رفع کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری با بیان اینکه با زمینه‌سازی سابق نمی‌شود بهره‌وری درستی داشت افزود: باید درک کنیم غرب و آمریکا همواره‌ دشمن بشریت بوده است به ویژه اگر از تبار آنها نباشند و از ۱۰۰ سال گذشته هم طراحی کردند که ملت‌ها رشد نکنند.

وی با تاکید بر اینکه دسیسه‌های دشمن غیرمحسوس است، گفت: دشمنان اتاق‌های فکر زیادی برای این طراحی‌ها دارند که چگونه ما را راضی نگه دارند تا جامعه ما به سبک آنها پیش برود بر همین اساس موارد مهمی را تلاش دارند از ما بگیرند،اول آموزش صحیح و دوم تدین است، به طوری که دین در آموزش و کار تجلی نیابد و کارگر و کارمند ما خدا محور نشود تا ابزار دست دشمن باشد.

وی افزود: در صورتی که از کودکی محور انسان، خدا باشد در دوران جوانی، خواننده‌ها و بازیگران خارجی و غیره  الگو قرار نمی‌گیرند و باید هوشیار باشیم که الان فضای مجازی فرزندان ما را احاطه کرده است.

ایرنا نوشت، ناصری با اشاره به اینکه تفکر از سیستم آموزشی حذف شده است و باید فکری برای نسل جدید بشودتصریح کرد: در سیستم آموزشی ما پژوهش و فکر بر نمره اولویت ندارد، دلیل بیکاری‌های فارغ‌التحصیلان هم به این مشکل بر می‌گردد.

وی افزود: تحول یعنی تدین، تفکر و تعقل که باید در مدیران تجلی یابد و در قرآن نیز بسیار بر تفکر و تعقل تاکید شده است.

شرکت در شورای اداری و دیدار با نخبگان از جمله برنامه های سفر یکروزه معاون رییس جمهور به استان یزد است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
استان یزد, دولت سیزدهم
دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید