پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » کانکس در اختیار سیل‌زدگان بارده قرار بگیرد

کانکس در اختیار سیل‌زدگان بارده قرار بگیرد

کد خبر: 1633

   نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از خانه‌های آسیب‌دیده از سیل قابل سکونت نیستند و با اولین بارش ویران می‌شوند، اگر امکان اجاره منزل برای این خانوارها وجود ندارد، باید هر چه سریعتر کانکس در اختیار سیل‌زدگان قرار بگیرد.

رخدادشهر: احمد راستینه هفتم مهرماه در جلسه مدیریت بحران روستای بارده با اشاره به اینکه اقدامات جهادی و مدیریت میدانی استاندار چهارمحال و بختیاری در حل مشکلات قابل تقدیر است، اظهار کرد: تمامی مدیران استانی نیز باید دارای همین روحیه باشند و برای حل مشکلات در وسط میدان حضور داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: تا کمتر از دو ماه دیگر بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود، بنابراین باید بازسازی مناطق سیل‌زده در استان‌، به‌ویژه روستای بارده آغاز شود، بسیاری از خانه‌های آسیب‌دیده از سیل قابل سکونت نیستند و با اولین بارش ویران می‌شوند.

وی با بیان اینکه باید خانوارهای منازل آسیب‌دیده از سیل در بارده در منازل اجاره‌ای اسکان داده شوند، عنوان کرد: اگر امکان اجاره منزل برای این خانوارها وجود ندارد، باید هر چه سریعتر کانکس در اختیار سیل‌زدگان قرار بگیرد.

راستینه با اشاره به اینکه کار بهسازی معابر روستای بارده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است، عنوان کرد: لایروبی سد خاکی روستا به‌صورت اساسی تا ظرف یکماه آینده انجام شود، همچنین باید برای پل تاریخی روستا تدبیری اندیشیده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح هادی روستای بارده در سال ۹۳ بازنگری شده است و مجددا این طرح نیاز به بازنگری دارد، اما این بازنگری نباید منجر به این شود که مردم مجبور به عقب‌نشینی شوند.

ایسنا نوشت، وی با اشاره به اینکه ناهماهنگی در بین دستگاه‌های اجرایی در بحث رسیدگی به امورات سیل‌زدگان مشهود است، عنوان کرد: باید یکی از معاونان استاندار مسئولیت هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی را بر عهده بگیرد.

راستینه در پایان تاکید کرد: برخی کشاورزان و آسیب‌دیدگان سیل در روستای بارده خواستار امهال تسهیلات دریافتی خود هستند، جهاد کشاورزی به این مسئله توجه داشته باشد.

انتهای پیام/

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید