پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » امکانات اصفهان با سیل مهاجرت به این شهر همخوانی ندارد

حاجی دلیگانی:

امکانات اصفهان با سیل مهاجرت به این شهر همخوانی ندارد

کد خبر: 1442

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مهاجرت بی رویه مهاجران منجر به رشد حاشیه نشینی شده است، رشد جمعیت با توجه به برخورداری از امکانات باید صورت پذیرد.

رخدادشهر: حسینعلی حاجی دلیگانی در مورد مهاجرت بیش از اندازه مهاجران به استان اصفهان و حاشیه این شهر گفت:  مهاجرت مهاجرین به اصفهان باعث شده زیر ساخت‌ها همخوانی کافی با امکانات ازدحام جمعیت اصفهان به ویژه شاهین شهر و برخوار را نداشته باشد و امروز این استان با کمبودهایی همچون آب و امکانات دیگر روبرو است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: امکاناتی که اتباع بیگانه در حاشیه اصفهان استفاده می‌کنند فشار آن بر دوش مردم این منطقه است، در مبحث مهاجرت‌ها باید امکانات و منابع مورد نیاز مردم مهاجر هم دیده شود و اینگونه مهاجرت‌ها باید به نوعی مدیریت شود و یا امکانات بیشتری به شهرهای مهاجر پذیر با توجه به جمعیت ارائه شود.

خانه ملت نوشت، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهاجرت بی رویه مهاجران منجر به رشد حاشیه نشینی شده است، رشد جمعیت با توجه به برخورداری از امکانات باید صورت پذیرد، زمانی که رشد تورم افزایش داشته باشد بی شک  افراد به حاشیه شهرها می‌روند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان خاطر نشان کرد: رشد جمعیت در شهرهایی همچون شاهین شهر منجر به مهاجرت حاشیه نشینی شده که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ مسلماَ حاشینه نشینی تبعات دیگری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید