شنبه، 29 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » پست ۶۳/۲۰ کیلوولت GIS شهدا اصفهان افتتاح شد

با حضور معاون رییس جمهور:

پست ۶۳/۲۰ کیلوولت GIS شهدا اصفهان افتتاح شد

کد خبر: 1339

معاون رییس جمهور گفت: در هفته دولت بایستی نسبت به اقدامات انجام شده ارزیابی داشته و البته نگاهی به آینده و آنچه که انتظار می رود داشته باشیم. حال ما بعنوان نماینده دولت افتخار داریم در ایام هفته دولت در استان اصفهان حضور یابیم.

رخدادشهر: سلاجقه صبح امروز در آیین افتتاح پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت GIS  شهدا بیان کرد: توفیقی حاصل شد که در ایام هفته دولت در اصفهان حضور یابیم. هر چند که در برنامه ما بود که زودتر در اصفهان حضور یابیم اما به حرمت عزای عمومی و رحلت عالم ربانی آیت الله ناصری (ره) این سفر به تاخیر افتاد.
وی ادامه داد: در هفته دولت بایستی نسبت به اقدامات انجام شده ارزیابی داشته و البته نگاهی به آینده و آنچه که انتظار می رود داشته باشیم. حال ما بعنوان نماینده دولت افتخار داریم در ایام هفته دولت در استان اصفهان حضور یابیم.
سلاجقه با بیان اینکه استان اصفهان جایگاه ویژه و منحصر به فردی در کشور دارد، خاطرنشان کرد: این استان شهدای بزرگواری را تقدیم نظام و انقلاب کرده است. تعداد شهیدان این استان نشان می دهد که این اصفهان برای نظام هزینه کرده از این رو وظیفه خود می دانیم مشکلات مردم این استان را به صورت ویژه رفع کنیم و برای حل مشکلات تلاش کنیم.
وی عنوان کرد:موضوعات توسعه ای در استان اصفهان با توجه به بیشنیه تاریخی منحصر به فردی  این استان کار سختی است اما این هنر اصفهانی هاست که با حفظ بیشنیه تاریخی این استان را به خوبی توسعه دهند.
معاون رییس جمهور گفت: از جمله ویژگی های شخصیتی وکاری استاندار اصفهان مسئولیت پذیری و پیگیری مسایل استان در سطح کشور است.
وی اظهار کرد: بر این باور و ایمان قلبی هستیم که بهترین مردم دنیا را داریم و باید خادم آنها باشیم. مردم اصفهان همیشه برای نظام کف خیابان آمدند نه برای مسایل شخصی. این مردم شریف جایگاه ویژه ای دارند و وظیفه دولت مردان این است که مشکلات استان را پیگیری کنند.
 سلاجقه افزود: ما استان اصفهان را استان بحران نمی دانیم بلکه استان تدبر و تفکر در کشور می دانیم. از این رو بحران هایی مانند آلودگی محیط زیست در استان بایستی به نحو احسن مدیریت شود.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست به اصفهان گفت: این قول را می دهیم که دولت در کنار مردم اصفهان است. با کلید واژه «مدیریت جهادی همراه با تعقل» سعی در کاهش مشکلات و حرکت دولت است و روزهای خوبی را برای مردم ایران رقم خواهد خورد.
وی ادامه داد: اصفهان پاره ای از تن کشور ماست و با استان های همجوار فرقی ندارد و دولت مردان در کشور به دنبال رفع مشکلات و توسعه این استان هستند.

امسال خاموشی ها به خوبی کنترل شد 

 سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان نیز در آیین افتتاح این پروژه بیان کرد: باتوجه به رویکرد و چالشی که شهرهای دارای بافت فرسوده دارند، کارگروه بازآفرینی شهری تلاش بر نوسازی شهر دارد و بایستی به سمت تکمیل زیرساخت ها حرکت کنیم تا بتوانیم شاهد رشد و توسعه استان باشیم.
استاندار اصفهان بیان کرد: کاری که در برق منطقه ای استان اصفهان انجام شده یکی از همین اقدامات است که با سرمایه بهینه افتتاح می شود. کارکنان مجموعه برق منطقه‌ای باتوجه به مخاطراتی که این حوزه دارد زحمات بسیاری را متحمل می شوند.
وی اظهار کرد: امسال با پشتکار وزارت نیرو و کارکنان برق منطقه ای استان خاموشی ها به خوبی کنترل شد تا بتوانیم از روزهای گرم سال عبور کنیم از این رو کمال تشکر و قدردانی را از وزارت نیرو و کارکنان برق منطقه‌ای استان داریم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،ایستگاه ۶۳/۲۰ کیلو ولت شهدا در مرکز شهر اصفهان و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا یعنی سیستم GIS با حداقل مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در خیابان فروغی احداث گردیده است.
با بهره‌برداری از این ایستگاه تعداد ایستگاه‌های ۶۳/۲۰ کیلو ولت استان اصفهان به عدد ۱۷۷ ایستگاه رسید.
افزایش پایداری شبکه، برطرف شدن ضعف ولتاژ و تامین پسماند برق مصرفی مشترکین منطقه و متقاضیان جدید، فراهم نمودن امکان مانور بار مشترکین و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته، تامین ولتاژ استاندارد و کاهش تلفات انرژی و بار خطوط و ایستگاه‌های ۶۳ کیلو ولت در منطقه و کاهش بار سایر ایستگاههای ۶۳/۲۰ کیلو ولت و خطوط ۶۳ کیلوولت مرکز اصفهان از اهداف این پروژه است.
هزینه اجرای پروژه پست برق ۶۳/۲۰ کیلوولت GIS شهدا شامل مشاوره، نظارت، خدمات مهندسی، عملیات ساختمانی و تاسیساتی، خرید تجهیزات، نصب، تست و راه اندازی بالغ بر یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال (بر اساس برآورد هزینه روز) می باشد.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید