یکشنبه، 18 شهریور 1403
رخدادشهر » اقتصاد » برخی ادارات بیش از 10 برابر ظرفیت قراردادی آب مصرف می کنند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

برخی ادارات بیش از 10 برابر ظرفیت قراردادی آب مصرف می کنند

کد خبر: 10920

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به افزایش 5/4 درصدی مصرف آب توسط ادارات در سه ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: برخی از ادارات بیش از 10 برابر ظرفیت قراردادی آب مصرف می کنند که با وجود اخطارهای صادره  نسبت به اصلاح الگوی مصرف هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

رخدادشهر: حسین اکبریان در جلسه شورای اداری استان اصفهان با تاکید بر بی توجهی ادارات استان نسبت به اصلاح الگوی مصرف آب گفت: ضروری است تا استانداری اصفهان در این خصوص ورود داشته باشد؛ قبل از اینکه شرکت آبفا مجبور به قطع آب مشترکین پرمصرف شود.

اکبریان با بیان اینکه 60 درصد مشترکین در بخش مسکونی در استان اصفهان زیرالگوی مصرف آب مصرف می کنند، اظهار داشت: برای مقابله با بحران کم آبی در تابستان از بهمن ماه سال گذشته با تشکیل "قرارگاه رصد و پایش بحران تابستان 1403" برنامه ریزی برای گذر از تابستان با کمترین میزان قطعی و افت فشار آب و تامین پایدار آب در شبکه در دستور کار قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار رخدادشهر اکبریان ادامه داد: در مجموع 640 دستور کار برنامه ریزی با اعتبار 830 میلیارد تومان اعتبار خروجی این قرارگاه بود که تاکنون با تلاش همکاران در شرکت آبفا 60 درصد از دستور کارها عملیاتی شده و تاکنون شاهد کمترین افت فشار و قطعی آب در مناطق مشکل دار نسبت به سال گذشته هستیم.

وی افزود: در حال حاضر آبرسانی به 299 روستا توسط تانکر انجام می شود.

انتهای پیام/

دسته بندی: اقتصاد
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید