یکشنبه، 10 تیر 1403
رخدادشهر » شهری » پرداخت ۲۴ هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌های استان اصفهان

پرداخت ۲۴ هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌های استان اصفهان

کد خبر: 10854

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌های استان، ۱۶ درصد افزایش داشته است.

رخدادشهر: محمد مهدی فردوسی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: در سه ماهه ابتدای سال‌جاری ۲۴ هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌های استان از محل ماده ۳۹ پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، ۲۰ هزار و ۳۴۷ میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌های استان پرداخت شد و در سال‌جاری توانستیم این مبلغ را ارتقاء ببخشیم.
فردوسی عنوان کرد: با پیگیری‌های استانداری اصفهان و اداره کل امور مالیاتی عوارض ارزش افزوده تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ به حساب ۱۱۴ شهر استان اصفهان واریز شد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در خصوص پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری‌های استان، اظهار کرد: در سه ماهه ابتدایی سال ‌گذشته عوارض آلایندگی به شهرداری‌های استان پرداخت نشده بود اما پیگیری‌های مستمر استاندار اصفهان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در سطح ملی و استانی، در سه ماهه ابتدایی سال‌جاری یکهزار و ۹۷ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با آغاز فرایند پرداخت عوارض، این موضوع تداوم داشته باشد و عوارضی که جزو طلب‌ شهرداری‌ها در سالهای گذشته است نیز پرداخت شود.

انتهای پیام/

دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید