سه شنبه، 1 آبان 1403
رخدادشهر » جامعه » چمدانی پراز تریاک در یک مزدا

مرور اخبار نیروی انتظامی استان اصفهان:

چمدانی پراز تریاک در یک مزدا

کد خبر: 10742

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان از توقيف يک دستگاه خودرو وانت مزدا و کشف بیش از 19 کيلو ترياک و دستگيري يک سوداگر مرگ در ايست و بازرسي شهيد شرافت خبر داد.

رخدادشهر: سرهنگ احمد نيکبخت بيان داشت: با اشراف اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان مشخص شد محموله اي از مواد مخدر در يکي از محور هاي مواصلاتي سطح استان در حال جابه جايي است که شناسايي خودرو حامل مواد افيوني در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت.

وي در ادامه گفت: با حضور ميداني ماموران پليس در محور مورد نظر و با همکاري ماموران انتظامي مستقر در ايستگاه ايست و بازرسي شهيد شرافت در شهرستان نايين در نهايت خودرو وانت مزدا حامل مواد مخدر شناسايي و در يک عمليات هماهنگ توقيف شد.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: پس از هماهنگي ماموران انتظامي حاضر در صحنه با مرجع قضائي و در بررسي دقيق از خودرو مقدار 19 کيلو و 90 گرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در يک چمدان جاساز شده بود کشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: در اين رابطه يک دستگاه خودرو سواري توقيف و يک متهم نيز دستگير که پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل شد.

موتور سيکلت 5میلیاردی قاچاق توقیف شد

 فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان از کشف يک دستگاه موتورسيکلت قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. 

سرهنگ  مرتضي هاديان بيان داشت: با دريافت اخباری مبني بر نگهداري يک دستگاه موتورسیکلت سنگين به صورت غير قانوني و قاچاق در یکی از محلات سطح شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامی اين فرماندهي  قرار گرفت.

وي تصریح کرد: ماموران کلانتري 15 با انجام تحقیقات گسترده میدانی و ضمن هماهنگي با مرجع قضائي به منزل شناسایی شده اعزام و در بازرسي از آنجا يک دستگاه موتورسيکلت غير مجاز فاقد هرگونه مدارک گمرکي را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش این موتورسیکلت قاچاق را 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند خاطر نشان کرد: در اين رابطه فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.  

اعتراف سارق به 15 فقره سرقت كابل برق 

 فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از دستگيري سارق سيم های شبکه هوایی انتقال برق در عمليات ماموران پليس و اعتراف متهم به 15 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ حسين بساطی بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم و کایل برق در سطح شهرستان، بررسي موضوع برای شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين سرقت ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتری 22 پس از بررسي دقيق محل هاي وقوع سرقت و انجام تحقيقات تخصصي و میدانی در نهایت سارق را شناسایی و متهم را در یک عملیات کاملا هماهنگ در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس به 15 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد که برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

جنون سرعت در بزرگراه شهید خرازی حادثه آفرید

 رئيس پليس راهنمایی و رانندگی فرماندهي انتظامي استان حادثه رانندگی بامداد امروز در محدوده بزرگراه شهید خرازی شهر اصفهان را که منجر به فوت یک نفر و مصدومیت 3 نفر دیگر شد را تشریح کرد.

سرهنگ  علي اصغر زارع بيان داشت: حوالی بامداد در پی اعلام به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در محدوده بزرگراه شهید خرازی شهراصفهان، بلافاصله ماموران اين پليس به همراه نيروهاي امدادي به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي با اشاره به حضور کارشناسان پليس راهور در محل حادثه افزود: پس از بررسي دقيق صحنه مشخص شد راننده خودرو پژو 206 بر اثر عدم توانايي در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه با يک دستگاه خودرو پرايد به شدت برخورد کرده که در اين حادثه، راننده خودرو پژو در دم جان خود را از دست داده و 3  سرنشين ديگر نیز مجروح که به بيمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان اصفهان خاطر نشان کرد: تمامي رانندگان وسايل نقليه موظف به رعايت قوانين و مقررات رانندگي هستند و کارشناسان پليس راهور بدون کوچکترين اغماضي با هرگونه تخلفي به ويژه تخلفاتي که در وقوع تصادفات جرحي و فوتي تاثيرگذار باشند برخورد قانوني خواهد کرد.

پایان سرقت های سارق تجهیزات مخابراتی در  فلاورجان 

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شناسایی و دستگیری سارق کابل و تجهیزات مخابراتی با اعتراف به 8 فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی خبر داد. 

سرهنگ مرتضی هادیان با اعلام اين خبر بیان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل هاي مخابراتي در محلات سطح شهرستان، بررسي موضوع برای شناسایی عامل این سرقت ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي ادامه داد: در اين رابطه ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات میدانی و بررسی همه جانبه ادله و اقدامات تخصصي خود موفق شدند سارق را شناسايي و  متهم را در عملياتي هماهنگ در مخفيگاهش دستگير کنند.

 فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان تصريح کرد: متهم پس از رو به رو شدن با ادله پليسی به فعاليت بزهکارانه خود اعتراف و در نتيجه تحقيقات تکميلي پليس به 8 فقره سرقت کابل هاي مخابراتي در محلات مختلف شهرستان اعتراف که ببرای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

سارقان زور گير مأمور نما دستگیر شدند 

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه گفت: با تلاش و اقدام به موقع مأموران انتظامي 3 سارقی که تحت عنوان مأمور اقدام به زورگيري وجوه نقد و تلفن همراه يک شهروند کرده بودند در کمتر از 3 ساعت شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ  هادي کيان مهر در تشريح اين خبر اظهار داشت: شب گذشته در پي اعلام يک مورد زورگيري ازيک کارگر در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران انتظامي کلانتري 12 قرار گرفت.

وي افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد 3 نفر سرنشينان يک دستگاه سواري سمند با معرفي دروغين خود به عنوان مأمور، کارگری را سوار بر خودروي خود کرده و با انتقال به يکي از جاده هاي فرعي اطراف با تهديد چاقو  وجوه نقد و تلفن همراه او را سرقت و متواري شده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه بيان داست: در نهايت با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی، مأموران موفق شدند با جمع آوري سرنخ هاي موجود مخفيگاه سارقان را شناسايي و آن ها را در چند عملياتي ضربتي دستگير و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل دادند.

هوشیاری ماموران پلیس و کشف تریاک 

 فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه خودرو سواری و کشف یک کیلو و 300 گرم موادمخدر از نوع ترياک با هوشیاری ماموران انتظامی در ایست و بازرسی شهید امامی خبر داد.

سرهنگ صادق کاظمزاد بیان داشت : ماموران انتظامی مستقر در ايستگاه ايست و بازرسي شهيد امامي فرماندهي انتظامي شهرستان شهرضا حين کنترل محور مواصلاتي به يک دستگاه خودروي سواري مشکوک  و برای بررسي بيشترآن را متوقف کردند. 

وي تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگي با مرجع قضائي به بازرسي تخصصي از اين خودرو پرداخته که در این عملیات مقدار یک کيلو و 300 گرم موادمخدر از نوع ترياک کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: در اين رابطه 2 متهم دستگير که پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند. 

کشف سيگار و تنباکوي قاچاق در خميني شهر 

 فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهراز کشف بیش از 125 هزار نخ سیگار و 370 بسته تنباکوي قاچاق به ارزش 400 ميليون ريال در بازرسي مأموران انتظامي اين فرماندهي از يک واحد صنفي خبرداد. 

 سرهنگ غلامرضا براتي بيان داشت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامي شهرستان خميني شهر با انجام اقدامات میدانی از نگهداري انواع سيگار و تنباکوي قاچاق در يکي از واحد هاي صنفي سطح شهرستان مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وي افزود: در اين خصوص مأموران ضمن هماهنگي با مرجع قضائي به اين محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آنجا 125 هزار و 800 نخ سيگار و 370 بسته تنباکوي قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانوني و معتبر گمرکي بود را کشف کردند.

 فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر با اشاره به اين که ارزش محموله قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 400 ميليون ريال برآورد شده است تصريح کرد: در اين رابطه متصدي متخلف اين واحد صنفي پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي معرفی شد. 

 دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در  اصفهان 

 فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از کشف بیش از 400 گرم هروئین و شیشه و دستگیری 4 سوداگر مرگ در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.  

سرهنگ  حسبن بساطي پليس بيان داشت :در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پي دريافت اخباری مبني بر فعاليت مجرمانه افرادی در زمینه خرده فروشی مواد مخدر، بررسي موضوع در دستور کار مأموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا مأموران کلانتري  12 با انجام اقدامات میدانی پليسي و ضمن شناسایی سوداگران مرگ و پس از هماهنگي با مرجع قضائي به محل حضور آنها اعزام و در یک عملیات دقیق موفق به دستگیری 4متهم شدند.  

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اشاره به کشف 445 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه و یک قبضه سلاح کلت کمری در این عملیات خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
نیروی انتظامی
دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید