یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » کشف 130 میلیاردی دستگاه های آزمایشگاهی قاچاق در نجف آباد

مرور اخبار نیروی انتظامی استان اصفهان:

کشف 130 میلیاردی دستگاه های آزمایشگاهی قاچاق در نجف آباد

کد خبر: 10591

جانشین فرمانده انتظامي استان از کشف 3 دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق به ارزش 130 میلیارد ریال در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک آزمایشگاه در شهرستان نجف آباد خبر داد.

رخدادشهر: سردار محمد رضا هاشمی  بیان داشت: با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده میدانی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان نجف آباد مشخص شد فردی در حال ساخت و راه اندازی یک شرکت تولیدی مربوط به تجهیزات پزشکی بوده و اقدام به انبار کردن تعدادی دستگاه آزمایشگاهی بصورت انبوه کرده است که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود:  پس از انجام اقدامات تخصصی و با شناسایی محل مورد نظر، ماموران انتظامی به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو  به آنجا اعزام  و طی بازدید و بازرسی بعمل آمده موفق به کشف تعداد 3 دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه های قاچاق کشف شده برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 130 میلیارد ریال برآرود شده است خاطر نشان کرد: با شناسایی فرد متخلف، اقلام کشف شده تحویل سازمان غذا و دارو و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی می باشد .

کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت 

 فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک شرکت در شهرستان  خبرداد. 

سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی در راستاي اجراي طرح مقابله با قاچاق سوخت با انجام اقدامات میدانی از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از شرکت های این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند 35 هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیر قانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می شد را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را 9 میلیارد ریال برآورد کرده اند تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

اعتراف سارق به 65 فقره سرقت قطعات خودرو

 فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان ازدستگيري سارق اموال و تجهیزات داخل خودرو در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی با اعتراف به 65 فقره سرقت خبر داد و گفت: با دستگیری مالخر این پرونده 119 عدد ECU مسروقه خودرو کشف شد.

 سرهنگ حسين بساطی  بيان داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت قطعات و وسایل خودرو در برخی محلات سطح حوزه استحفاظی شهرستان اصفهان، بررسي موضوع برای شناسايي و دستگيري عامل این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وي در ادامه گفت: با بررسی دقیق محل های وقوع سرقت و با انجام تحقيقات تخصصی و میدانی گسترده توسط ماموران انتظامی در نهایت  سارق  شناسايي و در عمليات ضربتي دستگير و در تحقیقات تکمیلی به 65 فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو شهروندان اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری مالخر این پرونده در عملیاتی دیگر خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد 119 عدد انواع ECU مسروقه خودرو کشف و متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند

13 فقره سرقت تجهیزات کشاورزی در پرونده سارق

فرمانده انتظامي شهرستان فريدن از شناسايي و دستگيري سارق تجهیزات کشاورزي با اعتراف به 13 فقره سرقت در عمليات مأموران پليس آگاهي اين فرماندهي خبرداد. 

سرهنگ جواد افشاري بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت تجهیزات کشاورزي در برخی محلات سطح شهرستان فريدن، بررسي موضوع براي شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين سرقت ها در دستور کار مأموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي در ادامه گفت: مأموران پليس آگاهي با انجام تحقيقات گسترده واقدامات هوشمندانه پليسي موفق به شناسايي عامل اصلی این سرقت ها شده و پس از هماهنگي با مرجع قضائي در عملياتي ضربتي متهم را در مخفيگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان فريدن تصريح کرد: سارق دستگير شده در تحقيقات تکميلي پليس به 13 فقره سرقت تجهیزات کشاورزي اعتراف که متهم پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد

 نایین، ایستگاه پایانی محموله قاچاق 

  فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف محموله 33 میلیارد ریالی قاچاق در عملیات ماموران این فرماندهی حین بازرسی از یک دستگاه کامیونت خبر داد. 

سرهنگ احسان بدیعیان بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ايستگاه ایست و بازرسي شهيد شرافت نائين در راستاي اجراي طرح تشديد مقابله با قاچاق کالا و ارز حين کنترل خودرو هاي عبوري به یک دستگاه کاميونت مشکوک و آن را برای بررسي دقیق تر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی از خودرو متوقف شده محموله ای از انواع کالاهایی از قبيل لوازم خانگي، لوازم برقي، پوشاک و کفش و اسباب بازي با مارک هاي مختلف که همگي خارجي و فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکي بوده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق را 33 میلیارد ریال ارزیابی کردند اظهار داشت: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرقت 50 میلیاردی 5 سارق در کاشان

 رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از انهدام باند 5 نفره اي که از 5 مغازه درشهرستان کاشان 50 میلیارد ریال اموال سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگحسين تُرکيان بيان داشت: در پي شکايت چند مالباخته مبني بر سرقت از مغازه آنان در سطح شهرستان کاشان ، بررسی موضوع برای دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام يک سري اقدامات هوشمندانه و جمع آوري آثار و ادله لازم از دست داشتن 5 سارق در اين سرقت ها مطلع و پس از بدست آوردن هويت اصلي متهمان، عملیات دستگیری سارقان را به صورت ویژه آغاز کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت: با پيگيري هاي دقيق کارآگاهان مخفيگاه هر 5 سارق شناسايي و در يک عمليات ضربتي دستگير، به پليس آگاهي منتقل و در تحقيقات صورت گرفته به 5 فقره سرقت از مغازه در شهرستان کاشان  اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند 50 میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: مالخر این پرونده نیز دستگیر و از مخفيگاه وی تعداد 91 حلقه لاستيك وابزارهاي مسروقه از 3 مغازه كشف که با تکميل تحقيقات متهمان به مرجع قضايي تحویل داده شدند. 

3 فقره سرقت داخل خودرو سارق در 2ساعت

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت:  با اقدام به موقع مأموران انتظامي سارقي که طي 2 ساعت اقدام به 3 فقره سرقت اموال داخل خودرو هاي سمند در سطح شاهين شهر کرده بود دستگير شد.

سرهنگ هادي کيان مهر بيان داشت: در پي  وقوع 3 فقره سرقت اموال و محتويات داخل خودرو هاي  سمند در سطح شاهين شهر که همگي با روشی خاص صورت گرفته بودند شناسايي و دستگيري عامل اين سرقت ها در دستور کارماموران پليس شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: سرانجام مأموران انتظامي کلانتري 11 در حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود سارق را شناسایی و در یک عملیات دقیق و هماهنگ متهم را در حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با انتقال متهم به کلانتري مشخص شد وي از سارقان سابقه دار بوده که به تازگي از زندان آزاد شده که مجدد براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

اين مقام انتظامي رعايت اصول ایمنی در هنگام پارک خودرو ها، نصب تجهيزات بازدارنده اي چون دزگير، قفل فرمان، قفل پدال بر روي آنها و همچنين پرهيز از نگهداري مدارک و وسايل قيمتي داخل خودرو را در پيشگيري از وقوع اين سرقت ها بسيار موثر دانست و بر رعايت هشدارهاي پليسي از سوي شهروندان براي ناکام گذاشتن سارقان تأکيد کرد .

دستگيري 48 محکوم متواري و تحت تعقيب در فلاورجان  

 فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان از دستگيري 48محکوم متواری و تحت تعقيب مراجع قضائي با اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. 

 سرهنگ  مرتضی هادیان بیان داشت: در اجراي طرح امنیت محله محور شناسايي و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقيب مراجع قضائي، در در دستور كار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح که از تمام توان و ظرفیت کلانتری های شهرستان بهره برداری شده بود سرانجام 48 محکوم متواری و تحت تعقيب مراجع قضائی دستگير شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد : با بررسي هاي انجام شده مشخص شد متهمان متواری سوابقي مانند نگهداري و توزيع مواد مخدر، سرقت، نزاع و درگيري و برهم زدن نظم عمومي را داشته که با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

پایان سرقت های زورگیر تلفن همراه در خمینی شهر

 فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر از شناسایی و دستگيري سارق تلفن همراه شهروندان خميني شهري با اعتراف به 2 فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد. 

سرهنگ غلامرضا براتي بیان داشت: در پي وقوع يک فقره زورگیری تلفن همراه از يک شهروند در سطح حوزه استحفاظي شهرستان خميني شهر موضوع دستگيري عامل این سرقت در دستور کار ماموران انتظامي این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا با انجام اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهي شهرستان خميني شهردر نهايت سارق شناسايي و متهم با هماهنگي با مرجع قضائی و در يک عمليات غافلگيرانه و ضربتي در مخفيگاهش دستگير و 2 دستگاه تلفن همراه مسروقه نیز کشف شد. 

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی و روبه رو شدن با ادله پليس به فعاليت بزهکارانه خود و به 2 فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان خميني شهر اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

انباری با 4 میلیارد لوازم الکتریکی قاچاق در  نجف آباد

 فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد از کشف محموله 4 میلیارد ريالی لوازم برقی و الکتریکی قاچاق از یک انبار در عملیات مأموران انتظامی اين فرماندهی خبر داد. 

سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده میدانی توسط ماموران انتظامی مشخص شد شخصی به صورت غیر قانونی اقدام به نگه داری انواع لوازم برقی و الکتریکی در یک انبار در اطراف شهرستان نجف آباد کرده که بررسي موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرارگرفت.

وي ادامه داد: مأموران انتظامی پس از تحقيقات لازم و ضمن هماهنگي‌ با مرجع قضائي به محل‌ اعزام و در بازرسي از انبار مورد نظر موفق شدند تعداد 2 هزار و 845 عدد انواع نوار آپارت، لامپ مهتابي، لامپ ال اي دي، لامپ نما، ريسه لامپ تزيئني و ریموت و ترانس قاچاق و فاقد هرگونه مدارک مثبته  را  کشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد با بیان اينکه ارزش محموله قاچاق کشف شده برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 4 میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: در این رابطه فرد متخلف شناسایی  و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

توقيف محموله دستمال نانو قاچاق در شاهين شهر

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه از توقيف يک دستگاه خودروي شوتي حامل دستمال تنظيف نانوي قاچاق به ارزش 2 ميليارد 200 ميليون ريال خبر داد. 

سرهنگ هادي کيان مهر بيان داشت: ماموران انتظامي این فرماندهی در راستاي اجرای طرح مقابله با قاچاق كالا، حين كنترل خودروهاي عبوري در یکی از محور هاي مواصلاتي بخش ميمه شهرستان طي يک عمليات هماهنگ يک دستگاه خودرو سمند شوتي را متوقف کردند.

وي در ادامه افزود: در بازرسي از خودروي مذکور تعداد 5 هزار و 680 عدد دستمال تنظيف نانو که قاچاق و فاقد مدارک قانوني و معتبر گمرکي  بودند کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و میمه با بيان اينکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را 2 ميليارد و 200 ميليون ريال ارزيابي کرده اند، گغت: در اين رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

انتهای پیام/

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید