سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » تجهیز 94 درصد نانوایی ها به دستگاه کارتخوان/ اجرای طرح هوشمند سازی فروش نان در استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری:

تجهیز 94 درصد نانوایی ها به دستگاه کارتخوان/ اجرای طرح هوشمند سازی فروش نان در استان

کد خبر: 1047

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با شاره به فرآیند نظارت بر نانوایان و بازرسی از این واحدها، از اجرای طرح هوشمند سازی فروش نان در نانوایی های استان اصفهان خبر داد.

رخدادشهر: امیررضا نقش در جلسه بازرسی طرح ویژه هوشمند سازی نان که بعد‌از‌ظهر روز شنبه هشتم مرداد ماه در استانداری اصفهان برگزار شد، با بیان این‌که گام بعدی برای مردمی سازی یارانه‌ها نظارت بر بنگاه‌ها و نظارت بر نانوایان است، اظهار کرد: قبلا مراحل بازرسی از نانوایان سطح استان به‌صورت عمومی و نوبتی انجام می‌گرفت اما در گام بعدی نظارت‌ها به‌صورت دقیق و هدفمند انجام می‌شود و متخلفان بر اساس سامانه شناسایی می‌شوند.

نقش ادامه داد: با استفاده از سامانه هوشمند سازی نان میزان تراکنش‌های بانکی روزانه نانوایان ثبت و مشخص خواهد شد که آیا نانوا مشکوک به تخلف و کم‌فروشی و سایر تخلفات است یا خیر.

وی با اشاره به این‌که در طرح جدید، بازرسی‌ها به‌صورت منسجم و هدفمند انجام می‌شود، بیان کرد: بازرسان بر اساس تخلفات هوشمند که سامانه پیشنهاد داده است فعالیت خود را انجام می‌دهند. در حال حاضر در استان اصفهان نانوایان بسیار امین و درستکار داریم اما در بین آن‌ها نیز متخلف وجود دارد که حضور آن‌ها به اعتبار نانوایان خدشه وارد می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهارداشت: قرارشد تا مجموعه‌های بازرسی سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، اداره کل تعزیرات و اتحادیه نانوایان در طول روز بازرسی‌ها را از این صنف انجام دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، وی با بیان این‌که بازرسی‌ها در پنج مرحله انجام می‌شود، تصریح کرد: در مرحله اول اتحادیه نانوایان و بعد از آن اتاق اصناف بازرسی‌ها را انجام می‌دهند. سپس در مراحل بعدی بازرسی‌ها توسط مجموعه‌های مربوطه انجام می‌شود.

نقش با بیان این‌که مرحله هدفمندسازی بازرسی‌ها در حوزه نان از روز پنج‌شنبه عملیاتی شده است، تأکید کرد: در حال حاضر بیش از ۹۴ درصد از نانوایان سطح اصفهان به دستگاه‌های کارتخوان مجهز شده‌اند و بر اساس گزارش‌هایی که از تراکنش‌های آن‌ها انجام می‌شود میزان تخلفات مشخص خواهد شد.

وی بر آموزش بازرسان به‌صورت تخصصی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: بازرسان باید از تخصص در این حوزه برخوردار باشند زیرا اجزا برگه‌های بازرسی بسیار دقیق است و تمام مسائل مربوط به نان را در برگرفته است.

 

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید