پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » اقتصادی » ساخت مسکن کوچک مقیاس ۲۵ متری تکذیب می‌شود

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی:

ساخت مسکن کوچک مقیاس ۲۵ متری تکذیب می‌شود

کد خبر: 9960

در پی اعلام رسانه‌ای ساخت واحدهای مسکونی ۲۵ متری در تهران، رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن کوچک مقیاس در شهر تهران را تکذیب کرد.

رخدادشهر: وحید قربانی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه اعلام کرد: در پی انتشار اخباری مبنی بر ساخت واحدهای مسکونی ۲۵ متری در شهر تهران به استحضار ملت شریف در سراسر کشور می‌رساند نه تنها این طرح هیچ ارتباطی با دولت و وزارتخانه مربوط ندارد بلکه وزارت راه و شهرسازی مخالف ساخت مسکن کوچک مقیاس است.

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: مسکن‌های کوچک مقیاس در تضاد با فرهنگ ایرانی- اسلامی و جامعه خانواده محور است و به هیچ عنوان در دستور کار دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی نیست، واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن که در سراسر کشور در حال ساخت است از استانداردهای لازم سرانه مورد نیاز خانواده، تبعیت می‌کند.

قربانی تأکید کرد: بر اساس اصل ۳۱ قانون اساسی، داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است و عدم تناسب مساحت واحد مسکونی با نیاز خانواده، آسیب‌های گسترده‌ای بر جا خواهد گذاشت.

وی در پایان اعلام کرد: دولت همواره موضوع مسکن را در اولویت برنامه‌های اجرایی و پروژه‌های در حال انجام خود دارد و طرح‌ها و پیشنهادات خود را بعد از طی مراحل کارشناسی و فنی از مجاری معتبر و رسمی اعلام می‌کند، بیان این مطالب در رسانه‌ها هیچ اعتباری در مرحله اجرا ندارد و به هیچ وجه مقرر به اجرا نیست.

انتهای پیام/

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید