جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » سوغاتی‌های رئیس جمهور در بازگشت از آمریکا به روایت سخنگوی دولت

سوغاتی‌های رئیس جمهور در بازگشت از آمریکا به روایت سخنگوی دولت

کد خبر: 9951

  سخنگوی دولت اعلام کرد که رییس‌جمهور در بازگشت از سفر غرورآفرین خود به آمریکا، سوغاتی‌هایی از جنس فرهنگ، تمدن و تاریخ ایران را به همراه خود می‌آورد که همه خوشحال خواهیم شد.

رخدادشهر: آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از سفر سه روز فشرده شامگاه چهارشنبه ۲۹ شهریورماه به وقت محلی پس از شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد نیویورک را به مقصد کشور ترک کرد و تا ساعتی دیگر وارد تهران می شود.

علی بهادری جهرمی روز پنجشنبه در گفت و گویی گفت: سفر آقای رئیس جمهور، سفری غرورآفرین بود که صدا و نگاه ملت بزرگ ایران را به جهان رساند، در برگشت از نیویورک سوغاتی‌هایی از جنس ملت ، تمدن، تاریخ و فرهنگ می‌آورند که همه خوشحال خواهیم شد.

ایرنا نوشت، رئیس جمهور در این سفر سه روزه با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و روسای جمهور کرواسی، قزاقستان، الجزایر، قرقیزستان، تاجیکستان، سریلانکا و نخست وزیران عراق، ژاپن و مالزی و رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) دیدار و گفت وگو کرد.

حضور در جمع سردبیران و خبرنگاران ارشد رسانه‌های آمریکایی، اندیشمندان سیاست خارجی آمریکا، اعضای شورای روابط خارجی آمریکا، اعضای هیات امنای جامعه شیعیان آمریکا، رهبران ادیان الهی و ایرانیان مقیم آمریکا از دیگر برنامه های سفر سه روزه رئیس جمهور به نیویورک بود.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
سخنگوی دولت, سازمان ملل
دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید