پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » اقتصادی » اجرای ۸۵ هزار هکتار عملیات آبخیزداری در استان

معاون استاندار اصفهان اعلام کرد

اجرای ۸۵ هزار هکتار عملیات آبخیزداری در استان

کد خبر: 9913

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از ۸۵ هزار هکتار اجرای عملیات آبخیزداری و ۱۰۰ هزار هکتار مطالعات آبخیزداری در استان اصفهان خبر داد.

رخدادشهر: مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اعتبار ۹۰ میلیارد تومانی طرح‌های افتتاح و کلنگ زنی شهرستان کوهپایه، گفت: از جمله طرح‌های مهمی که در این شهرستان افتتاح شد می‌توانیم به طرح آبخیزداری شرق کوهپایه اشاره کنیم. وی عنوان کرد: در مجموع حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری سراسر استان در سال گذشته شده هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: ۱۰۰ هزار هکتار سطح اجرای طرح آماده در حوزه آبخیزداری استان داریم که حدود ۸۵ هزار هکتار آن اجرا شده است. دکتر زینلیان بیان کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری در جلوگیری از فرسایش خاک و پایدار شدن جریان آب در قنات‌ها تأثیر به سزایی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به محرومیت زدایی و توسعه های روستا محور برای مهاجرت معکوس شده است. معاون هماهنگی امور عمرانی

استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در سراسر استان ۴۰۰ طرح آبرسانی روستایی در حال اجرا است که در سالجاری به بهره برداری می رسند. گفتنی است در جریان این سفر، زمین چمن مصنوعی کوهپایه کلنگ زنی و سیل بند خاکی تودشک و جاده آسفالت محور روستای فشارک نیز افتتاح شد.

به گزارش رخدادشهر همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان پنج طرح عمرانی در شهرستان کوهپایه افتتاح و سه طرح دیگر در حوزه عمرانی و خدماتی کلنگ زنی شد.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از کارخانه نوشیدنی زکی تجارت کوهپایه بازدید کرد.

انتهای پیام/

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید