یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری » انعقاد قرارداد ۷۰۰ میلیاردتومانی برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

انعقاد قرارداد ۷۰۰ میلیاردتومانی برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

کد خبر: 9912

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اعلام اینکه در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان ۳۵۰ میلیارد تومان ردیف برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی این کلان‌شهر در نظر گرفته شده است، گفت: به این منظور در حال انعقاد قراردادی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان هستیم.

رخدادشهر: سیدعباس روحانی با اعلام این خبر گفت: امسال حدود ۲۵۰ میلیارد تومان برای بازسازی اتوبوس‌ها در ردیف‌های اعتباری قرار گرفته است که حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به صورت ردیف‌های جاری و ۱۵۰ میلیارد تومان به صورت ردیف‌های عمرانی پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه برای نوسازی ناوگان نیز ردیف جداگانه‌ای در نظر گرفته می‌شود، افزود: وقتی اتوبوسی را از مدار خارج می‌کنیم باید اتوبوس جدیدی جایگزین آن شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، روحانی ادامه داد: به دلیل اینکه قیمت اتوبوس و نحوه واگذاری آن‌ها مشخص نیست، برای این موضوع نیز هر سال ردیفی به صورت ردیف باز در بودجه شهرداری پیش‌بینی می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اعلام اینکه امسال در بودجه شهرداری مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پیش بینی شده است، گفت: به این منظور در حال انعقاد قراردادی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان هستیم و این به آن معنا است که ما برای بحث نوسازی اتوبوس‌ها متوقف به ردیف نمی‌شویم و شهرداری و شورای اسلامی شهر برای این موضوع بعد از ردیف دیده شده، اصلاح بودجه را نیز در نظر می‌گیرند.

انتهای پیام/

دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید