شنبه، 29 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » آخرین اصلاحات قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی

در نهمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان بررسی شد

آخرین اصلاحات قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی

کد خبر: 9714

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان از بررسی آخرین اصلاحات قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد انتخابات استان خبر داد.

رخدادشهر: مهدی سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان گفت: در این جلسه گزارشی از همایش دو روزه آموزشی مدیران کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری، فرمانداران، مسئولان فناوری و آموزش استانهای اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، قم، قزوین و مرکزی که به میزبانی اصفهان برگزار شد، ارائه گردید.

وی افزود: همچنین نتایج نظرسنجی و برآیند کلی دیدگاه های شرکت کنندگان در این همایش در جلسه مطرح و مقرر شد کمیته‌های ستاد نسبت به اتخاذ تمهیدات برای رفع نواقص اینگونه همایش‌ها اقدام کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: همچنین آخرین اصلاحات به عمل آمده در قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

وی ادامه داد: این مهم مورد تأکید قرار گرفت که در صورت ابلاغ این قانون باتوجه به اینکه زمان‌بندی‌های انتخابات حدود سه ماه زودتر خواهد بود آمادگی فرمانداران برای اجرای فرآیند پیش ثبت نام از ۱۶ مرداد فراهم شود.

به گزارش رخدادشهر: دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان ضمن تأکید بر آمادگی فرمانداران در این خصوص، عنوان کرد: بایستی فرمانداران آمادگی لازم را داشته باشند تا از اواسط مهرماه سال‌جاری هیئت‌های اجرایی را تشکیل دهند و برای ثبت نام نهایی که از اواخر مهرماه انجام خواهد شد نیز آمادگی داشته باشند. سلیمانی اظهار کرد: در حوزه فناوری اطلاعات انتخابات نیز تأکید شد، کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با همکاری مراکز فناوری‌ فرمانداری‌ها سرگروه‌های حوزه فناوری (به ازای هر ۱۰ شعبه دو نفر) را پیش بینی کند و فرآیند آموزش در زمان مشخص صورت پذیرد.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید