یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » مسکن و اشتغال اولویت های مدیریت استان

استاندار اصفهان تاکید کرد

مسکن و اشتغال اولویت های مدیریت استان

کد خبر: 9706

استاندار اصفهان مرتضوی گفت: باتوجه به تأکیدات ریاست جمهوری در حوزه مسکن، از ابتدای سال جاری وقت و انرژی ویژه‌‌ای را در بازار مسکن در حوزه تعادل بخشی و جلوگیری از تورم در بازار مسکن صرف کردیم و توسعه مسکن و ساخت و سازها را در اولویت قرار دادیم.

رخدادشهر: سیدرضا مرتضوی در پایان تماس‌های تلفنی مردمی در مرکز سامد، گفت: امروز برای سومین مرتبه در سال ۱۴۰۲ در مرکز سامد حضور یافتم و با مردم شریف استان به صورت تلفنی گفتگو کردم.

وی با اشاره به حضور رؤسای سازمان ها و دستگاه ها، فرمانداران و مدیران کل به صورت مستمر در مرکز سامد، گفت: در این مرکز می‌توانیم به صورت تلفنی با مردم سراسر استان گفتگو و در راستای کاهش و رفع مشکلات مردمی تلاش کنیم.

استاندار اصفهان متذکر شد: در برنامه سامد امروز، ۲۵ متقاضی از سراسر استان از جمله شهرستانهای تیران و کرون، خوروبیابانک، چادگان، کوهپایه و ... تماس تلفنی داشتند که مشکلات‌شان بصورت موردی بررسی شد.

مرتضوی در خصوص اهم مشکلات بیان شده در مرکز سامد نیز، گفت: بیشترین مسائلی که در گفتگوهای تلفنی مطرح شد در خصوص چالش مسکن و در درجه دوم مباحث اشتغال مردم بود.

وی افزود: با این رویکرد به مدیران کل و مسئولان دستگاه های اجرایی توصیه کردیم تا مستمراً ارتباط چهره به چهره با مردم داشته باشند و در راستای کاهش و رفع مشکلات تلاش کنند. استاندار اصفهان ضمن اشاره به حضور مستمر در مرکز سامد و ارتباط چهره به چهره با مردم استان، گفت: در کنار حضور در مرکز سامد، از ابتدای سال تاکنون چهار جلسه ارتباط چهره به چهره با مردم داشتم که سه جلسه به مردم شهرستانهای لنجان، خمینی شهر و اردستان اختصاص داشت و یک جلسه نیز در استانداری تشکیل شد. کاهش مشکلات در حوزه مسکن اولویت اصلی استان است.

وی یادآور شد: در سه ماه گذشته باتوجه به تأکیدات ریاست جمهوری در حوزه مسکن، وقت و انرژی ویژه‌‌ای را در بازار مسکن در حوزه تعادل بخشی و جلوگیری از تورم در بازار مسکن صرف کردیم و توسعه مسکن و ساخت و سازها را در اولویت قرار دادیم. وی با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن در استان رونق ویژه‌ای گرفته است، گفت: الحاقات ویژه‌ای را به شهرستانها، شهرها و روستاهای مختلف استان داشتیم که در ساخت مسکن گره گشا است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بخشی از واحدها و زمین‌های آماده شده به مردم واگذار شد و یکی از انرژی‌های اصلی استان صرف موضوع مسکن می‌شود که کاهش و رفع این معضل در دستور کار مستمر قرار دارد.

مرتضوی عنوان کرد: در کارگروه اشتغال نیز مباحث مرتبط با معیشت مردم به صورت مستمر پیگیری می‌شود، تلاش این است که با رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار معیشت مردم مناسب‌تر شود.

وی افزود: البته گشایش‌هایی نیز اتفاق افتاده است و در برخی شهرستانها و مراکز با بحران تأمین کارگر مواجه هستیم. استاندار اصفهان ضمن اشاره به بیستمین سفر شهرستانی که به اردستان رقم خورد، گفت: یکی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی این شهرستان کمبود نیروی ماهر است که این امر نیازمند ساماندهی است. دکتر مرتضوی در پایان ادامه داد: امیدواریم با ایجاد رونق اقتصادی که جزو اصلی‌ترین اولویتهای مدیریت استان است، شرایط مناسب‌تری برای رفاه مردم فراهم شود.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید