دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » مطالبه‌گری در ستاد بر مبنای عقلانیت است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان:

مطالبه‌گری در ستاد بر مبنای عقلانیت است

کد خبر: 9695

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: بی تفاوت نبودن نسبت به مسائل و مشکلات اصل اولیه زندگی بشریت است و جامعه را به سمت اصلاح پیش می برد.

رخدادشهر: حجت‌الاسلام محسن مظاهری در جمع خبرنگاران گفت: مهم ترین مساله ای که سبب از بین رفتن حق در جامعه می شود بی مسئولیتی مردم نسبت به یکدیگر است. وی ادامه داد: تذکر دادن و یادآوری قانون به یکدیگر یکی از مصداق های امر به معروف است.

مظاهری با بیان اینکه مطالبه‌گری در ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر مبنای عقلانیت است و گفت: وظیفه ستاد نظارت بر اجرای قانون در دستگاه های دولتی و شخص رهبری است تا از مسیر قانون و شرع مقدس خارج نگردند و این دستور امام خمینی( ره) است.

وی افزود: وظیفه ستاد مطالبه عمل به قانون و حمایت از نهادها برای انجام و اعمال قانون و همچنین مطالبه نسبت به ترک فعل‌ها در سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف است.

مظاهری با اشاره به اینکه مردم حق دارند مطالبه انجام معروف یا ترک منکر داشته باشند، گفت: مدیری اجازه ندارد مانع کار و اقدام مطالبه گران شود و همه مردم و مسئولان باید در برابر آمران به معروف پاسخگو باشند، ضمن اینکه آمر به معروف نیز باید با رعایت همه جوانب و شرایط، اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کند.

حجت الاسلام مظاهری با اشاره پیگیری های انجام شده توسط ستاد امر به معروف، تصریح کرد: آب مسئله اول استان است و مدیریت استان در این بخش نگاه خوبی به مسئله دارد. ستاد این موضوع  را در سطح ملی پیگیری کرده و جلساتی  یا معاون وزیر نیرو برگزار شده است. جوانی جمعیت و غربالگری و مطالبه نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش هم از جمله موضوعات دیگری است که توسط ستاد امر به معروف استان، پیگیری شده است.

به گزارش رخدادشهر، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه ۲۴۰ دستگاه و نهاد استان اصفهان در زمان حاضر شورای امر به معروف در مجموعه خودشان تشکیل داده‌اند، ادامه داد: کار این شورا برخورد نرم مومنانه و محترمانه با کارکنان همان مجموعه است. در واقع کار این افراد کمک به حل مشکلات درون سازمانی است.

مظاهری به برگزاری اجتماع بزرگ خانوادگی ریحانه در میدان امام حسین (ع) اصفهان اشاره کرد و گفت: این اجتماع روز چهارشنبه بیست‌ویکم تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید