دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » هشدار آبفای استان یزد درباره مصرف آب/ شهروندان صرفه‌جویی کنند

هشدار آبفای استان یزد درباره مصرف آب/ شهروندان صرفه‌جویی کنند

کد خبر: 9668

 معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان یزد از مردم قناعت پیشه یزد خواست در شرایط گرما و کم آبی، الگوی مصرف را رعایت کنند تا با کمبود آب نیز مواجه نشویم.

رخدادشهر: علی جعفری اظهار داشت: شهروندان در شبانه روز گذشته بیش از ۲۷۳ هزار متر مکعب آب مصرف کردند که نسبت به روز گذشته بیش از ۴۰ هزار متر مکعب افزایش مصرف داشته اند.

وی با بیان اینکه مصرف آب در استان یزد به دلیل کم آبی و وابستگی شدید به آب انتقالی با افزایش هر درجه گرما، بین ۳ تا ۶ درصد افزایش می‌یابد، افزود: شرکت آبفا از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده تا قطعی آب نداشته باشیم.

جعفری با تاکید بر اینکه الگوی مصرف تعریف شده توسط وزارت نیرو بر اساس اقلیم و جمعیت ۱۵ متر مکعب در ماه، یعنی ۵۰۰ لیتر به ازای هر واحد در روز است، گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت آب و فاضلاب از روش‌های صرفه‌جویی آب مطلع و با نصب سایبان برای کولر و اجتناب از مصارف غیرضروری، مصرف آب را مدیریت کنند.

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان یزد تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه مصرف نامتعارف آب، با شماره ۱۲۲ تماس گرفته تا از طریق گشت‌های آب از ادامه مصارف نامتعارف جلوگیری شود.

مهر نوشت، وی با اشاره به غیرحضوری بودن خدمات شرکت آب و فاضلاب افزود: از شهروندان درخواست می‌شود برای تسهیل در خدمات‌دهی، به وبگاه ساحل، برنامه دریا مراجعه و یا با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند.

جعفری با بیان اینکه شرکت آبفا از نظرات و پیشنهادات مشترکین در راستای ارتقا خدمات استقبال می‌کند، اظهار کرد: شهروندان همچنین می‌توانند با مشارکت در نظرسنجی مکانیزه ما را در ارائه خدمات رسانی بهتر یاری کنند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
مصرف آب, یزد
دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید