شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » آقایان فکری برای ساماندهی اقتصادی کنند؛ نه اینکه بگویند چه کسی چقدر غذا بخورد

آقایان فکری برای ساماندهی اقتصادی کنند؛ نه اینکه بگویند چه کسی چقدر غذا بخورد

کد خبر: 9637

یک نماینده مجلس گفت مردم در حال حاضر در فشار اقتصادی هستند آقایان فکری به حال ساماندهی اقتصادی کنند نه اینکه بگویند چه کسی چقدر بخورد و چقدر نخورند.

رخدادشهر: کاظم دلخوش اباتری درباره اظهارنظر یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اینکه مردم باید مانند مردم برخی از کشورها برای توسعه و رشد اقتصادی روزی یک یا ۲ وعده غذا بخورند و صرفه‌جویی در پیش گیرند، گفت: به نظر من این حرف‌ها حرف‌های زائدی است، حرف‌هایی است که در شرایط فعلی ضرورتی ندارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم در حال حاضر در فشار اقتصادی هستند، عنوان کرد: یک سطل ماست ۷۰ هزار تومان شده است و از نظر مواد پروتئینی و تقویتی و آن چیزی که باید به مردم برسد، به آنها کامل نمی‌رسد.

ایلنا نوشت، وی خاطرنشان کرد: من اعتقادم این است که رفع مشکل به این‌ها نیست، آقایان باید بنشینند و در فکر ساماندهی اقتصادی باشند نه اینکه بگویند چه کسی چقدر بخورد و چه کسی چقدر نخورد!

نماینده صومعه‌سرا یادآور شد: البته صرفه‌جویی جای خود را دارد «کُلُواْ وَاشْرَبُواْ وَلاَ تُسْرِفُواْ»(بخورید، بیاشامید ولی اسراف نکنید)؛برای مثال من قند دارم و باید روزی ۵ وعده بخورم، اما ۵ وعده را که سیر نمی‌خورم. به نظرم این حرف‌ها ضرورتی ندارد.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید