یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » اقتصادی » روزانه ۱۲ میلیون تراکنش خرید نان در کشور ثبت می‌شود

روزانه ۱۲ میلیون تراکنش خرید نان در کشور ثبت می‌شود

کد خبر: 9623

 مشاور وزیر اقتصاد گفت: روزانه حدود ۱۲ میلیون تراکنش خرید نان در کشور ثبت می‌شود.

رخدادشهر: محمد جلال روز دوشنبه در حاشیه کارگروه آرد و نان استان مرکزی افزود: بیش از ۹۸ درصد نان تولیدی در کشور به صورت یارانه‌ای به مردم عرضه می شود که معادل ۱۰ درصد تراکنش‌های شبکه پرداخت کشور است.

وی در پاسخ به اقدامات انجام شده وزارت اقتصاد در راستای جلوگیری از هدر رفت آرد یارانه‌ای نیز گفت: طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان در راستای جلوگیری از هدر رفت آرد یارانه‌ای اجرا شده که براساس ارزیابی‌ها و بررسی‌های انجام شده موفقیت چشمگیری نیز داشته است.

مشاور وزیر اقتصاد بیان کرد: در آینده نزدیک امکان مشارکت مردم برای نظارت بر فعالیت واحدهای خبازی ارتقا می‌یابد که براین اساس مردم در ازای تراکنش خریدی که در نانوایی‌ها آن جام می‌دهند نظر خود را راجع به تجربه خرید به اشتراک بگذارند.

ایرنا نوشت، جلال اجرای طرح نهضت نان کامل در استان مرکزی را رویداد مثبتی عنوان کرد و گفت: زیرساخت‌های این طرح باید تامین شود تا نانواها در تامین آرد دچار مشکل نشوند.

مشاور وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: فرآیند تامین آرد کامل از کارخانه‌ها هنوز به عنوان رتبه مطرح نیست اما این مسیر آغاز شده و استان مرکزی در راستای افزایش کیفیت نان و پخت نان کیفی و حاوی فیبر در کشور پیشتاز است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تراکنش بانکی, یارانه نان
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید